Alla inlägg under september 2008

Av Malin Söderström - 30 september 2008 22:58

I'm feeling mean today

My life's not thrown away

Just irritated

Self control breaks down



I rip apart the things inside that excite you

RIGHT NOW


I'm feeling cold today

 Not hurt, just fucked away.

I'm devastated and frustrated, God I feel so bound.



RIGHT NOW !!

Av Malin Söderström - 30 september 2008 16:38

undra om du snacka bullshit enda från start?

Sjukt lös verkar du iaf.

Av Malin Söderström - 30 september 2008 13:11

Har haft en rolig helg :D


I fredags jobbade jag till 21:30... Var grymt sugen att gå ut. Så jag ringde o väckte Tessan, gick dit o tvingade med henne

hem till mig. När hon fått i sig ett par glas vin så lyckades jag övertala henne att vi skulle ut ;)

Runt tolvtiden så gick vi till olearys. Proppat med folk. Jag träffade en karl i baren o tog med honom till Oscars o OpenMind :)

Där var det också lika mkt folk... Alltid kul där! Iaf, sen gick vi hem till mig på efterfest. När vi kom till mig var Tessan

redan här med en till karl. Sen kom det fler folk. Vi hade en liten Emofest hos mig, sen mös jag o Tessan ner oss i sängen

tillsammans med mina nallar som vanligt.



På lördagen när soffslaggaren hade gått hem, så sminkade vi om oss och stack på Kina och åt med Torbjörn.

Förrätt o varmrätt. Mumma!

Sen när han hade dragit hem, så la vi oss och taktikvilade lite. Vaknade och började om igen... Gick segt som fan.

Vi bokstavligt talat LÅG i soffan o segdrack cider. Vid niotiden så knackade det på dörren... Då kom ett helt jävla gäng

okända karlar in hit. Tydligen hade grannen fest. Då var det bara att resa sig från soffan o vara social.

Vi hamnade på stadshuset. Efter man hade köpt ett par drinkar o några öl, var det dags att gå hem hit igen. Ännu en efterfest.

Två snygga äkta stanis-karlar. Vi satt o körde Jag har aldrig o surrade. La mig rätt tidigt.


På söndagen så beställde vi hem Pizza. Dom stack vid fyratiden... Då kom en människa hit o umgicks med mig.

En som jag inte träffat på två månader.. För stunden kändes det bra, men nu i efterhand så var det ju väldigt onödigt.

Åkte till min vanliga sovkompis sen. Kunde verkligen inte sova själv då.




Är ledig idag... tessan var här på lunch nyss och åt pizza med mig ;) Håller på att tvätta nu....


Nu har äntligen bakfylleångesten släppt, så nu har jag iaf lagt in bilderna i datorn ;O Ska bjuda på några....



Av Malin Söderström - 25 september 2008 22:59

Ojoj vad jag har mått gott ikväll =) Direkt när jag kom hem från jobbet tog jag av mig sminket o bytte om till pyjamas. Gosade ner mig i soffan med nallen och en påse nötter. Har tittat på tv och bara varit. Har varit välbehövliga timmar... Behövde ligga för mig själv en kväll och bara låta allt komma.


Började även att böla på idol :P Som jag inte ens har följt.... Men, det är ju så..  När man är med folk jämt, så håller man ju allt inne. Iallafall jag. Så, jag har legat o känt en massa saker, som jag visserligen alltid gör.... Men skillnaden är att ikväll har jag låtit allt bara komma! =)


Nu ska jag prata med Erik... Sen ska jag lägga mig tidigt, imorrn har jag sovmorgon =) Då ska jag springa iväg o hämta mitt paket från halens blandannat. Hihi

Av Malin Söderström - 25 september 2008 17:29

Sitter i ett textsamtal nu. Haha min favorit: En lååång kö för teknisk support. Mina absoluta favorit samtal alltså. Först får man sitta o slöa och bara vänta i en kö under en lång tid, sen får man bara sitta o förmedla till den döva som blir guidad av en support . Wonderful!  


Nu har jag äntligen piggnat på mig :P Druckit ett X antal koppar te med socker, och fick en Energidryck av Christian :P Med andra ord har jag sprungit på toa stupikvarten.


Nu när jag är piggare är jag inte längre lika sugen att gå hem o lägga mig i soffan...  Funderar på att följa med ett par tjejer ut kanske. Dra på mig min nya fina klänning och stickade mysiga strumpbyxor ^^  Får se. Kanske är död när jag kommer hem också..  Antagligen.. Tröttheten brukar slå en rätt hårt i ansiktet när man stiger innanför dörren och slappnar av.


Jag bryr mig inte ifall jag var "dum" som träffade dig. Det var lätt värt det, om det nu kommer bli jobbigt ett tag.. Fast, det känns faktiskt inte så. Känns bara bra, och idag har jag varit mycket mer fokuserad än på länge.


Vissa saker kan göra under ;)



Av Malin Söderström - 25 september 2008 11:57

La oss för att sova klockan 4 inatt. Det känner jag av nu vill jag lova. Håller på att somna sittandes medan jag jobbar. Obehagligt, sjukt trött, vill hem o sova! :(    MÅSTE fan gå och hämta en kopp kaffe så jag förhoppningsvis piggnar till lite iaf. Kan ju inte sitta här och se drogad ut bara för att ögonen är röda och jag kan knappt hålla dom uppe. Får helt enkelt hålla för näsan och tvinga i mig ett par koppar. HATAR kaffe. Grymt äcklig smak. Kanske kan ta ett par koppar te med en 5-6 sockerbitar i. Kanske vaknar till av det med. 


zzzZZzz

 Det blir nog två av varje.


Ååh, ikväll känner jag för att ligga hela kvällen o dega i soffan o titta på en massa serier. Lär väl hinna se 2 minuter på en, sen är man däckad ;) Så sköönt att ligga i soffan o småsova haha.


Alltså, detta börjar bli riktigt tungt. Min kropp är omättlig.

Klockan är 12 och jag har redan ätit frukost plus en frukt på rasten. Nu funderar jag på att ta en tidig lunch o springa o smälla i mig matlådan. Är sådär ruggigt hungrig så man blir alldeles pjålig.


Japp! Nu blir det mat.





Av Malin Söderström - 25 september 2008 09:43

Kan egentligen sammanfatta natten med tre ord; OH MY GOD!



Längesedan jag hamnade i den där transen... Då det känns att man hamnar i en annan sfär ... Känner hur man verkligen inte får nog och skulle kunna krypa under skinnet på personen.


Omfamnar mig så hårt. Värmer min kropp och min själ.. Varje liten beröring, fjäderlätta, kittlande..


 

Passion... Hunger...


I want more!




 

Av Malin Söderström - 24 september 2008 22:32

Idag efter jobbet kutade jag o Tessan bort o klippte oss på drop-in. Blev väl inte sådär jättenöjd precis... Inte nöjd heller faktiskt :P Men, för att se det positivt: Skönt som f*n att få bort allt det risiga. Så, nu har jag en rätt kort kärringfrisyr. Ser iaf ut så när frisörskan fönade upp det. Eller som Tessan uttryckte det "Hon fönade ju ditt hår tantigt också."

 ;)


Lägger upp bilder sen jag o Tessan hade pyjamasparty. Haha! Asmysigt var det. Satt o drack vin i pyjamas, helt osminkade och hade en varsin nalle i famnen. Lyssnade på massa Takida låtar o ABBA. ;P Och, får inte glömma det vi alltid gör; Prata om karlar!




Presentation

Omröstning

Vad får dig att känna mest lugn?
 Musik
 Sitta vid vattnet
 Ta en promenad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards