Alla inlägg under september 2009

Av Malin Söderström - 11 september 2009 12:57

Ännu en sjukdag. Genomblöt av svett men håren reser sig av kyla.

Huvudet, fullproppat med tankar, är så tungt.

Lägg dig vid min sida och förgyll tystnaden.

Men, kom inte för nära.

Jag känner mig äcklig.



Nu har jag bokat biljetter till mig, Tove & Annelie. <3

Lördag 31:a oktober ska vi på Ladies Night- EON arena. iiih :) Kommer bli uuunderbart.

-I've Loved you forever.




Av Malin Söderström - 10 september 2009 21:55

Har varit extremt dålig sen söndags.

Träningsvärk i magen för magsjuka.

Ballong.

Flummat runt i febervärlden.

Minnesluckor efter allt yrsel.

Kramper. Aj.

Vad det gör ont.




 Natten spelas om&om igen i mitt huvud. Andetag i takt med hjärtslagen.


Av Malin Söderström - 9 september 2009 15:12

Liten uppdatering för att inte glömma;



I torsdags kom Petra in till stan.. Vi skulle catcha upp och hon skulle hålla mig sällskap då jag skulle shoppa.. Meeen, då ringde de från hennes jobb så hon var tvungen att dra nästan på en gång ;/ Saknar dig- Vi måste ses snart igen.

På kvällen åt jag o Magda tacos som vanligt ;D Sen gick jag till Martin o umgicks.


I fredagskväll gick jag och Emilia o hyrde film & köpte massa gotta. Gick hem till mig, sminkade av oss, på med myyyskläder. Blev en fin liten buffé på bordet- chips&dipp, nötter och lösgodis. Muuumma! Blev en massa behövligt tjejsnack. :) Spelade två omgångar Buzz, sen la vi oss och såg "My best friend's girl", den var heelt okej. Söta Kate Hudson var med, gillar henne! En skön kväll.


I lördags efter jobb, gick jag till Martin. Gjorde mig i ordning där, vi drack lite vin sen gick till Tim. :) Där vare ett härligt gäng. Sen gick vi till en inflyttningfest.. Jag gick hem nästan på en gång.


I söndags var det kul på jobbet. Satt med Julia, Carro och Emilia i utbildningsrummet. :) Mysigt! Gick till Martin då jag slutat. Mådde jättekonstigt. Låg på hans soffa hela dagen, var alldeles darrig och mådde sjukt illa. Martin gjorde kyckling o kroketter som jag fick tvinga i mig. Uff. Hatar när jag inte kan äta ;o

Sen kom Christian dit.. Jag låg o titta då dom spelade StreetFighter. Tim och Magda kom också. Vi såg på Ensam mamma söker :D Sött program!


I måndags var jag o Magda på dropin solning. Skönt att få lite färg! Sen färgade hon håret på mig; mörkare brunt. Såg Roast på Berns. Det var roligt! Tyckte Magnus Betner var bäst. Gillar han skarpt ^^ 


I tisdags kom David äntligen tillbaka till jobbet! :D Han hade varit borta en vecka. Saknat honom där. Gick till Martin då jag sluta. Spelade lagoon, såg TV och åt. David hämtade mig då han slutat. Åkte till han. Vi beställde lite roliga saker från internet, såg Family Guy. Vid 2 körde han mig till Christian.

Underbart mysig natt. Sovit ovanligt bra. Inga mardrömmar, bara silkeskänsla.

Hudmothud. <3


Under tiden, de fyra, så mådde jag så bra. Glömde allt och bara sveptes med. Men varje gång det var över började jag må skit igen.


Mått såhär i tre dagar nu. Feber, spyfärdig och krampar i hela kroppen.

 

 


Sluta skriv,

du är så långt under mig.

 

 





Av Malin Söderström - 3 september 2009 14:10

Here we stand.
Worlds apart.

it's gone.

I can't change your mind,

Break those chains that bind you.


How we touched,
and went our separate ways



-Ville vi skulle se hela världen,

I samma ögonblick. 

Av Malin Söderström - 2 september 2009 22:04

Mötte upp David efter jobbet.. Vi gick till Ming Palace och åt! =) Fläskfilé o bambuskott, friterade bananer med glass till efterrätt.. Mums!

Sen gick vi runt och fixade lite ärenden. Att kunna säga sina sjukaste tankar utan att vara rädd att bli dömd.

-Inga höjda ögonbryn.


Några kilo tjockare, men lättare, gick jag hem. Anton kom hit. Surrade en stund innan vi & Magda gick till Norrporten för att se Felicia spela fotboll! :)


Var tvungen att gå hem efter första halvlek för kände mig så dålig. Blivit sjuk. FeberYnklig, ont att svälja och kallsvettas. :/ Så, nu sitter jag med myskläderna på och pimplar te. Vore underbart att mysa ner sig i en trygg famn.


Alltidalltid i mina tankar.



Av Malin Söderström - 2 september 2009 12:43

Igår var det en omtumlande dag på jobbet. Hände en nära vän något, som resulterade i tårar, chocktillstånd och ambulans.


Jag fick gå hem lite tidigare för jag inte kunde jobba efteråt, darriga händer och yrsel.

 </3



 Ovisshet är frustrerande. I vilken relation eller sammanhang som helst.


Då jag kommit hem slocknade jag. Psykiskt utmattad. Senare så pysslade jag i lägenheten. Kollade på bilder, och satt in i ramar. Gick till Martin på kvällen o umgicks.



Är på jobbet. Slutar 14:15 som tur är. Less nu.

Har svullat som vanligt, ätit två omgångar kladdkaka, frukost , lunch och frukt. Trots det, så sitter jag o fantiserar om mat. Jag är sjuk. Och kommer bli smällfet på köpet.



I’m awake but my world is half asleep.

Empty spaces fill me up with holes.


incomplete.

Without you within me; I can’t find no rest.

And with you, within me... I can't find no rest.  













Ovido - Quiz & Flashcards