Alla inlägg under februari 2008

Av Malin Söderström - 29 februari 2008 12:26

Japp, nu var denna vecka avklarad. GUD så skönt! Har varit sjukt trött o hängig (halft döende) varje morgon jag har tvingats klivit upp. Ska bli skönt med sovmorgon!!


Vad har hänt denna vecka då?


* Har varit o handlat mat på willys. Jag älskar att handla mat. Blir precis som en liten unge i en godisaffär! Jag vet ingen tjej som äter de mängder jag äter. Huvva. Sitter bara o väntar på den dagen jag kommer vara smällfet. (!)


*Varit fem dagar på dagis. 95% har det varit jobbigt, 5% har varit mysigt o glädjefyllt.


*Varit till den där roliga typen av doktor som vi alla tjejer ääälskar att besöka *host*


* Har tittat på när Kicken o Johan spelade mario kart. Haha spännande:)


Visst verkar jag haft en alldeles ypperlig vecka?


Men, nu är jag på grymt bra humör iallafall.


1)Jag får sova ut två dagar.


2) IMORGON KOMMER ANNELIE O MATIN!!! :D Vi ska äta middag hemma hos oss. Spela tv spel, sjunga karaoke & gå på Magnus Betnér!! :) Detta har vi planerat i cirka 3 månader och äntligen är det dags :)


Wiiiieee! I love fridays!

ake

Av Malin Söderström - 27 februari 2008 12:47

Finns det någon i världen som inte blir ett dugg påverkad av vad andra säger? Tror faktiskt inte det.



Jag är inte som andra tjejer i min ålder jag. Det svider att lägga pengar på kläder, men jag slänger pengar på mat med glädje!




Av Malin Söderström - 26 februari 2008 12:37

svar på kommentar: Nej, jag har inte blekt det. Som jag skrivit i andra inlägg; så har jag färgat det brunt! :P Eller ja, ett försök till det iaf.



FYFAN vad jag är less på denna eviga brist på pengar.



Det inte så konstigt att jag har börjat blivit en Suris som kanske vissa väljer att kalla mig. Tänk att varje morgon ska kliva upp o klä på sig, och får möta faktan att man har verkligen inte något att ha på sig. Jag äger ,utan att 'underdriva', tre tröjor & ungefär tre byxor. Det är väldigt förnedrande och pinsamt att behöva gå i samma kläder hela tiden. Det hade varit lite mindre pinsamt om kläderna hade varit snygga också.


Sen att man måste gå runt med mitt äckliga hår. Som vägrar att ha en färg som faktiskt ser normal ut. Först gick jag runt med apelsinoranget, sen blev det kycklinggult. Sen nudå, så är det brungrönt. Också förnedrande.


Sen en till sak som verkligen drar ner mitt humör ; Jag har ett väldigt jobbigt problem som jag har lidit av senaste 5 åren ungefär. Ni tjejer som gnäller för att ni drabbas 5 dar i månaden. -Pleeease, give me a break!



Gud, vad jag skulle bli lycklig om jag bara en månad kunde få känna att jag faktiskt kan unna mig något.



Var tvungen att skriva av mig.


:@

Av Malin Söderström - 24 februari 2008 22:24

Kristian:

 "Jag ser att du färgat håret... Är det grönt?"




Imorgon ska jag gå och handla hårfärg.

Av Malin Söderström - 24 februari 2008 17:13

O så var helgen slut. :( alltid lika deprimerande! Eller ja, iallafall när man ska på ett ställe man inte riktigt trivs på...

 Då känns det mest som en klump i magen!


Jag har iallafall haft en trevlig helg! I fredags tog jag o Johan en promenad till Anton. Det tog ungefär en timme. Det var faktiskt skönt! Vi drack o satt o surrade.


Igår var vi bara hemma o tog det lugnt o tittade på film :) Johans tur att vara magsjuk! ;O


Idag har vi varit ute lite i det vackra vädret. Sen kom vi hem o lagade köttfärsbiffar, potatis o grönpepparsås! :) Mumma!


Nu spelar vi tvspel o väntar på Kristian som ska komma på besök. Hihi


Av Malin Söderström - 22 februari 2008 18:45

Då var en dag avklarad på dagis. Dagen gick faktiskt ovanligt snabbt! Brukar gå MYCKET saktare faktiskt. Idag har vi gjort ett försök till att ha en liten skogsutflykt, vilket inte gick så där lyckat med tanke på att det var blank-is så ungarna ramlade ungefär efter varje steg ;P Sött! hehe


Sen när jag kom hem så har jag inte gjort många knop. Duschat, varit o handlat snus, delat en pizza med my man. ;)


Nu har vi börjat druckit lite redwine. Sen kanske vi ska till Anton. Håller på att försöka fixa skjuts, vilket verkar vara näst intill omöjligt. :/

Av Malin Söderström - 21 februari 2008 12:40

I Maj ska jag och Mormor åka till London igen :) Var otroligt roligt där! Se alla vackra byggnader....


Jag o mormor har varit på många semestrar tillsammans vi. Bara en gång utomlands, men vi har åkt runt mycket i sverige. Har många alldeles alldeles uunderbara minnen med dig min kära Mommo.


Oj, vad jag längtar =)


O för övrigt så vill jag bara tillägga att jag älskar min Mormor o min Mamma över precis allt annat. <3




Av Malin Söderström - 21 februari 2008 10:05

Yeay, nu var det roligt att logga in här :P tack för kommentarerna!


Haha, ja visst ser ögonen koreanska ut? förjävligt! ;P


 Ja, Petra, kom hit ska jag bju dig på en paj. Fast, kan ju inte garantera att du överlever ;)


HAHA, ja visst är jag alltid söt, Helene :) Väldigt sällan nuförtin faktiskt ;/


Nu har jag ätit frukost o sagt hejdå till karln min. Sen kommer Maria o håller mig sällskap. Ska även låna hennes telefon så jag kan ringa till sjukhuset... 


Igår låg jag i magsjuka. IGEN. Fast denna gången var det mkt värre. Jag satt o hängde över toan cirka 1½timme första toabesöket. Sen hann jag bara in i tvrummet, så var det dags igen. Så där höll jag på hela dagen o kvällen.


Vissa gånger orkar man helt enkelt inge mer!



Ovido - Quiz & Flashcards