Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Malin Söderström - 5 februari 2008 10:19

Bra beskrivning på känslan Ångest där, C! Ganska precis så det känns, fast lägg till det kryper i skinnet och att det känns som råttor springer runt i ens kropp.


Äh, nya tag nu. Tänker ju inte sitta och gräva ner mig fullständigt bara för att jag råkade bli kanonfull en kväll. Första kvällen på så länge..


Idag ska jag på möte med min handledare. Ska avsluta denna praktik. Har ju någorlunda koll nu iaf. Vill skaffa fler meriter & erfarenheter!!!


Någon som gillar att läsa? Jag föreslår "Känn pulsen slå" av Berny Pålsson. Jag blir som förtrollad av hennes sätt att skriva. Hennes otroligt vackra ordförråd och sätt att beskriva känslor.



Har kommit in en liten känslomässig svacka igen. Får ju såna perioder lite titt som tätt. Känns som att jag är tillbaka där igen. Känner förakt mot mig själv, mot så många andra och mot livet i sig.


Samtidigt som jag varje natt drömmer mardrömmar om att jorden går under. Så alltså är jag spyless på livet på samma gång som det är min värsta mardröm att något skulle hända.



Ovido - Quiz & Flashcards