Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Malin Söderström - 17 februari 2008 19:13

snacka om att det var en impulsiv dag igår. Klockan 13 fick jag reda på att vi skulle åka till Paradisbadet i örnsköldsvik. Klockan 14 gick bussen från navet. Så det var bara att slänga sig upp ur soffan, skynda sig in i duschen för att raka benen, byta om o packa ner handdukar sen kuta ner till bussen. Det var jag julia o johan som skulle möta upp Anton Kenny o sigge i stan.


När vi stod där fick vi veta att det skulle ta 2½ timme att åka till övik. Det vill säga att vi skulle sammanlagt ha cirka 1 timme på oss att bada. Ingen av oss hade heller badkläder, så vi var tvungen att låna det också :P


Allt var stressigt o impulsivt, men gud så skoj jag hade! Skrattade så jag grät! :)


Idag har jag typ bara legat, ätit, legat o ätit mer. Asförkyld. Vaknade vid 7 i morse av hals o öronvärk. Jippie, har ju nästan varit frisk i en halv vecka!  Less!

Ovido - Quiz & Flashcards