Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Malin Söderström - 20 februari 2008 13:11

Sådär snygg är jag när jag är bakis. :P


Vet ingen tjej som blir lika dålig som jag dagen efter.


Men, är man ett olycksbarn så ;) Vad hade man annat förväntat sig?




Sitter nu här ensam i lägenheten nyduschad o insmord med en svidande salva. Ska snart ringa sjukhuset o försöka få en tid.


Lyssnar på musik o njuter ända in i själen.

Av Malin Söderström - 20 februari 2008 12:37

TACK så mkt, C, för att du kommenterar! Känns ju iaf lite kul att blogga då. Du är ju dock den enda som gör det ;O


Igår efter Johan hade åkt till telab så tänkte jag baka en paj. För första gången i mitt liv. För att vara ärlig har jag nog aldrig gjort någon deg av något slag förut. :P Så, jag känner mig inte sådär jättesäker när det gäller bakning!


Jag stod o garvade åt mig själv för jag hade inte en aning vad jag höll på med. Men, jag lyckades iaf få till en deg av något slag o rullade in köttfärs i den (!) Haha. Såg ut precis som en Calzone faktiskt! Sen när jag kämpat färdigt med projektet så såg jag vilken hemsk röra jag hade framkallat. Var tvungen att SKURA diskhon, diskbänken, vanliga bänken, spisen o köksbordet. :P


Sen kom Anton o höll mig sällskap. Han kom precis då jag höll på att städa bort allt. Men, han hann se hälften o frågade vad fan jag hade gjort :P


Jag satte in pajen i ugnen så att den skulle vara färdig när Johan kom hem vid halv tio. Mot all förmodan var den faktiskt jättegod ;P


Sen kom även Kicken o AK på besök. Vi spelade texas holdem o surrade. Satt uppe till ungefär 3 sen blev det nattinatti.

Ovido - Quiz & Flashcards