Alla inlägg under november 2008

Av Malin Söderström - 30 november 2008 15:08

Firade Magda igår..  Hon fyller ju 15! :) Vi skulle överasska henne genom att slå in Carro i en stor kartong...  Kan ju säga att det blev många tårar! Magda började tokgrina o slängde sig över Carro som också grinade... Och jag , mamma o Ann stod o skratta och böla samtidigt . :,) Tårarna bara sprutade!


Det finns ingen kärlek som Familjekärlek.

Den är så vacker, och framför allt-  Oändlig.



Jag älskar er över allt annat!

Av Malin Söderström - 26 november 2008 16:31

Igår hade jag en jättemysig dag med mormor. Vi var till birsta o shoppade massa julklappar! Känns som att det kommer bli väldigt knapert denna månad ;P Köpte även vinterskor och lite grejer till lägenheten som vanligt ;) Vi åt även middag på Ming palace.. Förrätt o varmrätt. Hade trevliga samtal =) Vi shoppade i cirka 6 timmar, så när jag kom hem så låg jag däckad i soffan resten av kvällen.


Idag jobbar jag.. Har ju en veckas semester nu, men var tvungen att komma idag för jag är mentor. :) Har varit kul! Men, nu är jag dock nervös för efter rasten ska en annan telefonist med högsta betyg sitta breve mig o lyssna för att ge varandra tips.. Blir alltid så nervös när någon duktig ska lyssna på mig. Prestationsångesten är stor!


Sen efter han lyssnat på mig, ska jag lyssna på han =) Love it!

Alltid skönare att kolla på andra, än att göra det själv ;P

-----


Det finns så få som förstår.. Därför är de Få, väldigt värdefulla.



Av Malin Söderström - 25 november 2008 20:50

Så fort jag får en fin möjlighet framför mig serverat på ett fat, så fäller jag krokben på mig själv så jag aldrig når fatet.

Av Malin Söderström - 21 november 2008 16:30

...I fuckin love you

Av Malin Söderström - 21 november 2008 12:21

Don't you Wrong or Right me!




Av Malin Söderström - 21 november 2008 10:51

Jag har blivit UTMANAD.

"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."



 Ja, här har vi en bild på mig och Elin för några söndagar sen. Vi var påväg att bakis-äta på biteline. En riktigt riktigt trevlig och bra söndag var det iaf! ;)





Och jag utmanar;

Tove

Linda

Petra


Av Malin Söderström - 20 november 2008 19:19

Var hem förut en sväng och spelade TVspel o såg på lite FamilyGuy. Så sjukt bra humor! =) Det och Simpsons är  <3


Sen så kom Emilia o hämtade upp mig.. Vi o Ragnar åkte o tränade. De två är ju i skapligt mycket bättre skick än mig. Jag blir ju döende nästan med detsamma, men, det känns iaf bättre o bättre! =) Jag tar det i min takt, tänker inte stressa på något.


Det är nog med stress i mitt liv just nu ;O


Allt känns så sjukt förvirrande.. är väl inget nytt precis. Jag är ju ett vandrande yrväder. Alltid många bollar i luften, och tusen känslor som lever rövare. Jag kan tycka o tänka en sak ena sekunden, och sen tänka annorlunda sekunden efter.


Pressar mig att ta beslut som jag egentligen inte ens kan ta.



Jobbar till 22 ikväll.. Då blire väl bara hem och städa ihop lite för imorgon. Hehe, även att det ska vara folk där flera timmar innan jag kommer hem från jobbet :P  "Honeys, I am hooome!"


HIHI


--------------


När jag känner dina andetag smeka min hud, känns det som att jag tappar fotfästet fullständigt. Känner mig alldeles tom innuti, samtidigt som det väller över en sån stor känslovåg över mig, att jag nästan drunknar.








Av Malin Söderström - 20 november 2008 10:54

Var asdeprimerad i förrgår av olika anledningar.. Var tvungen att ta flera pauser på jobbet för att jag kunde verkligen inte jobba. Svetten bokstavligt talat rann på mig, och jag kände mig helt nedbryten inombords. Gick iväg o ringde en gammal vän, och direkt då jag lade på luren så vällde tårarna över helt oförberett..

Så, den dagen var jag väldigt nere.

På kvällen mötte jag upp en arbetskompis och gick dit. Tog med mig mitt Tv-spel o satt där o spelade lite. :) Konstigt nog så fick han mig att må bättre.



Igår så hade jag en välbehövligt ledig dag. Låg och slöade hela dagen fram till att Stoffe kom vid femtiden. Vi gick och åt Sushi på Sushibar! :) Så, nu har jag testat det! :) Jag trodde att det skulle smaka helt annorlunda, och ha en vidrig konsistens. Men icke! Var faktiskt gott ,och framförallt var det kul att äta det :P

Vi blev dock inte mätta, utan gick på Subway o köpte en varsin hel macka  med.. Haha! Sen så gick vi o tittade efter olika sällskapsspel. Tillslut så bestämde vi oss för "Helt hysteriskt". Vi ville ha ett spel som är lagomt pinsamt. Ska spela det imorrn hemma hos mig ;) Då blire ju dubbeldejt! HAHA!  Jag, Stoffe, Tove o Peter ska spela spel o mysa på.


Resten av kvällen så spelade vi TV-spel hemma hos mig, och jag åt som vanligt en påse nötter och choklad. Har gjort det nu varje dag i ungefär 4 månader. Tror jag är beroende ;P



Jobbar delat pass nu.. Ska träna med Emilia o Ragnar innan jag börjar nästa pass! :) Ser framemot det, de är två jättegoa människor som jag har väldigt lätt att öppna mig för. Vilket för mig inte händer ofta!



Ovido - Quiz & Flashcards