Alla inlägg den 18 november 2008

Av Malin Söderström - 18 november 2008 09:09

Iförrgår så åt jag tacos med Magda, sen kollade jag på Sanningens ögonblick. Tycker det programmet är jättekul o se! =) Dock skulle jag aldrig ställa upp i nåt dylikt själv :P  Förstår inte att folk som har så mycket skelett i garderoben, kan sätta sigsjälva i en sån sits. Masochister som gillar förnedring?




Igår när jag slutade, så kom Ragge o hämta upp mig. Vi tränade på Friskis o Svettis. Det var proppat med folk, så man kunde inte göra så mycket. Tränade armarna med 4kilos hantlar o så.  Haha :P Jag såg som vanligt ut som en vibrator på högsta speed. Efter jag plågat mina stackars spagetti-armar i en timme, så halvjoggade jag hem för att se ifall jag fått avin till mitt supernintendo. Det hade jag! Jag blev tårögd av lycka, och gick på en gång till OKQ8 för att hämta min efterlängtade nostalgikick.



Mötte sedan upp Stoffe utanför "Två bleka kompisar" för att sola =) Asskönt var det! Sen gick vi hem till mig snygga och grisrosa. Skulle spela TVspelet. Vi (läs Stoffe) höll på i typ en timme att försöka få igång det.. Men, utan resultat. FYFAN vad irriterad jag är! Antingen har den där jäveln på tradera lurat mig, eller så funkar inte spelet till TV:n. Tror dock det förstnämnda. Han testade verkligen allt, men vi fick inte till det.  Så sjukt frustrerande att ha spelet hemma, men det går inte att spela. Vet inte vad jag ska göra nu?!



Efter jag insåg att det inte skulle gå, blev jag deppig och ville tröstäta. Så då gick vi på statoil o handlade baguetter, choklad och salta pinnar. Smällde i mig allt lite snabbt hemma hos mig då vi kolla på film.



Har sovit ungefär 4 timmar inatt, standard..  Jobbar och är som vanligt svintrött. Är ledig imorrn, enda dagen på denna vecka. Ska spendera min kväll genom att försöka lösa tvspelsproblemet. Är så sugen att spela så att det kryper i fingrarna på mig.



Funderar om jag ska ringa och mordhota killen som skickade spelet. Ja, det låter som ett bra alternativ.



Ovido - Quiz & Flashcards