Alla inlägg den 16 november 2008

Av Malin Söderström - 16 november 2008 11:05

Igår hade jag gråten i halsen när jag jobbade. På två dygn hade jag jobbat 16 timmar och sovit 1½. Var sjukt stressad, hade tusen saker att tänka på samtidigt . Blev helt enkelt för mycket av allt! Skulle jag inte ha vissa personer som jag dagligen pratar av mig med, skulle jag gå under.


Ja, jag tänker inte spela självständig.


---


Igår var det iaf väldigt skönt o komma hem. Syrran var hemma hos mig, o hon hade även varit urgullig och diskat åt mig! =) TACK gumman! Efter vi surrat en massa, så gick vi till Dragon House och åt kvällsbuffe. Åt väl typ tre tallrikar var. Skönt att äta med en familjemedlem, endast de som äter lika stora mängder som jag själv :P


Åt även sushin dom har där.. Tror inte det är "äkta" sushi.. Men, skulle gärna vilja prova det. Ska gå till Sushibar nåt framöver o testa! =)  När det gäller mat vill jag prova det mesta, älskar att prova nytt då!



När det gäller andra saker är jag dock traditionell och håller fast i det gamla och "trygga". Är nog en fegis i andra sammanhang än mat. När det gäller att testa nytt och träffa nya människor är jag väldigt rädd. Men, det går framåt hela tiden- Som tur är. Skulle vara otroligt trist annars!


---


Jag har alltid trott att jag är en "lättsam" person. Ju äldre jag blir så inser  att det är något jag verkligen inte är. Ett X sa något som fick mig att öppna ögonen.  "Du säger en sak, och gör en helt annan."  Det är nog tyvärr en hel del sanning i det.. Men, det beror på att dygnet runt pågår en strid mellan min hjärna och mitt hjärta.








Ovido - Quiz & Flashcards