Alla inlägg den 7 november 2008

Av Malin Söderström - 7 november 2008 13:13

Igår fick jag besök av en helt fantastisk människa =) Vi satt uppe till 5 inatt. Varierade med att prata och spekulera om väldigt djupa ting i livet, och att ligga o skämta o skratta så vi tappade andan. Skrattade så mycket att jag höll på att kräkas rent utsagt. ;P



För mig är det jätteviktigt att umgås med någon som både kan prata om allvarliga och tunga saker,  men även kan vara fullständigt barnslig och skämta om sig själv och Skratta.



Är så otroligt glad och tacksam att jag träffade dig, underbara människa. Du gör mig lycklig och ren. Efter jag varit med dig så känner jag mig större och lättare på samma gång.



En värdefull Vän.

---


Ska gå på stan med Stoffe sen. Jag ska handla en klänning till ikväll o han en  snygg skjorta ! =)  Sen ska vi på förfest...

Ovido - Quiz & Flashcards