Alla inlägg den 12 november 2008

Av Malin Söderström - 12 november 2008 17:09

Alla bitar i The Triforce brände mig inom en timme.




Pulsen är hög.

Av Malin Söderström - 12 november 2008 13:44

Så jävla less att aldrig någon som HÖR vad jag säger!


Vissa dagar går det rätt bra att prata rent.. Men, de flesta dagarna så sitter jag hellre o håller käften just för att det känns lönlöst när jag ändå bara får "VAAA?" som respons på allt. Därför jag alltid har föredragit att skriva.

---



Haha, jag har varit på jävligt dåligt humör senaste två dagarna. Ledsen att jag spyr galla ;) Men jag måste det. Terapi för mig!

Jag hoppas att min plötsliga bitterhet handlar om att jag ska få mens ;P



Snacka om humörsvängningar.. När jag skrev det första var jag grinig, sen direkt jag skrivit klart det började jag flina för mig själv o skämmas lite för att jag är så sur :P


Visst är det kul att vara kvinna o ha massa hormoner som lever rövare?

Av Malin Söderström - 12 november 2008 10:08

Igår kom jag hem vid 22:30. Diskade, åt mat o sen satt jag mig vid datorn. Helt sjukt, man sitter vid datorn 8 timmar om dagen på jobbet, men ändå så sätter man sig där igen nästan på en gång man kommer hem :S Jag är ju en vrålnörd, så det är väl iofs inget märkvärdigt.


Satt o hade det trevligt på MSN med Stoffe o Tove. Även att vi tre alla har en bild på varandra som presentationsbild. Man kan ju nästan tro att vi är kära i varann! ;P  


Tycker om de båda mycket iaf.

Ramla inte av stolen av chock nu!



Sitter o jobbar nu. Längtar till jag slutar. Då blir det vin och massa tjejsnack. Ylva, o  Emilia kommer. Ska bli trevligt =) Känner jag mig o Ylva rätt så kommer det bli 99% nonstop prat om karlar.  ;)




Ovido - Quiz & Flashcards