Alla inlägg den 15 november 2008

Av Malin Söderström - 15 november 2008 11:28

Gick o la mig runt 2 igår och läste ut en hel tidning, o tittade på två program simpsons. Hann väl sova ungefär 10 minuter, då Tove ringde runt 3:20 och väckte mig. :P Sen ringde Krajlo henne, så då kopplades han också in i samtalet.. Sen ringde Tove upp Stoffe också. Så vi pratade fyra stycken samtidigt :P Var faktiskt kul! =) Klockan 07:15 var sista gången jag tittade på klockan.. O jag skulle upp klockan 9:00..


Jobbar nu..  Känner mig lite småtrött av någon anledning ;)


Var så härligt inatt att ligga o surra o mysa på.


Jobbar till 19:30, då lär jag väl vara en levande död. Antar jag kommer vara så trött att jag kommer vara gråtfärdig. Får se ifall jag orkar umgås eller ifall jag bara ska dega i soffan.


Sitter o dricker en massa te med socker nu, hoppas på att få lite energi ;O




Ovido - Quiz & Flashcards