Alla inlägg den 8 november 2008

Av Malin Söderström - 8 november 2008 16:10

Igår  efter vi hade varit på stan o handlat lite kläder, så var jag o Stoffe hos mig o drack lite.. Sen gick vi bort till Ragge i sallyhill. Där spelade vi mitt nyinköpta sällskapsspel :P Det är riktigt roligt faktiskt! Stoffe fick turen att sitta med bea-sås i ansiktet under spelet ;) o Ragnar bjöd på en balettuppvisning med mera! 


Sen när dom åkte till bredsand, så åkte jag hem o sov. Man börjar bli gammal :P Haha, orkar aldrig hålla igång längre... Förut kunde man festa till 6-7 varje gång. Nu är jag oftast nöjd vid 1 tiden.. ;P


Idag har jag inte gjort mkt.. Surrat ett bra tag med Ylva i telen om allt o inget =) Hon är en fin vän! Vi har haft väldigt bra kontakt o personkemi sen vi träffades på gymnasiet första året. Glad jag har dig!


Nu ska Ragnar köra mig o Stoffe till tåget... Vi ska åka till ljungaverk hem till Tove o Linda! =)  Saknar dom, som vanligt. Älskar verkligen de kvinnorna.. Mina systrar. Vi har sååå mycket förflutet. Vi har ju tillochmed varit plastsyrror på riktigt ^^ Och varit bästa vänner sen vi var små.  Det är verkligen ett syre för mig.



Måste gå, ha en trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards