Alla inlägg den 10 november 2008

Av Malin Söderström - 10 november 2008 16:27

Jag är så sjukt trött , att jag inte vet ifall mitt äckliga sug i magen är en enorm hunger (Även fast jag redan ätit två portioner makaroner o köttfärsås, två mackor och en frukt idag). Eller ifall det bara är illamående pga. sömnbrist.


Och en till fundering. Är jag en surpuppa just nu för att jag A) ÄR hungrig.  B) Sömnbristen  C) För att jag insåg att jag inte kommer få ha någon fritid de kommande veckorna.   

Jag gissar på att det är en salig blandning!



Nu vill jag hem så jag kan tröstäta. Verkligen inte i en period då jag vill vara ensam.


Vill helst ligga tätt intill och kramas. Tända några ljus och känna doften av vanilj. Känna beröring som ger en kittlande känsla mot huden. Dela andetag.



- Loveaddict?

Av Malin Söderström - 10 november 2008 10:30

Lördagen var trevlig. Vi satt hemma hos Tove först o spelade spel o dansade. Jag njuter som vanligt av VARJE sekund i de människornas närhet. Finns inget tillfälle då jag mår bättre. Sen så åkte vi till Viskan på fest. Jag hade det mysigt iaf! ;D



Sen på söndagen så gick jag Stoffe, Tove o Linda ner o åt på Shish. Sen åkte jag med mormor o Magda till Birsta. :) Alltid lika roligt o umgås! Garvar alltid som fan.. Magda, du är så sjukt rolig! Mallig att jag är din syster ;) I bilen var Mormor som vanligt lika härligt bitter, en sida som man lär sig att Älska..


Jag handlade lite allt möjligt... Sovrumsmatta o en till filt till soffan medmera. Vi åt även kinamat. Sen åkte vi till Petra o Carro :) Var mysigt o trevligt att umgås med dom med. Dagen var helt enkelt smockad med tid med alla mina favoriter på samma dag!


Magda stannade kvar hos mig när mormor åkte hemöver. Vi åt nötter, massa popcorn o tittade på TV. Sen la vi oss o snackade massa tjejsnack till typ klockan 2. Jättehärligt att rå om dig gumman! Sen klockan 5 så var vi tvungna att kliva upp för Magdas buss gick 5:35. Gäääsp!



Nu sitter jag på jobbet o ögonen svider.

 Blev även riktigt deprimerad då jag såg mitt schema. Jobbar 6 dagar både denna vecka OCH nästa vecka! Så, jag kommer med andra ord inte kunna göra ett typ nånting alls förutom att jobba i två veckors tid. Känns riktigt riktigt trist. ..


Jag som har fått en nyvunnen livsglädje och lust att suga in livets uppfriskande luft.



-Butterflies.

Ovido - Quiz & Flashcards