Alla inlägg den 6 november 2008

Av Malin Söderström - 6 november 2008 20:39

vilka extremt tråkiga människor.


helt otroligt!

Av Malin Söderström - 6 november 2008 12:25

När jag"känner något" för en kille, så blir jag illamående då jag ser eller pratar med honom. :S  Eller rättare sagt,  Under tiden är jag på helspänn och fattar inte vad jag säger. Sen, efteråt så känner jag mig alldeles darrig och spyfärdig.


Brukar ta en ganska lång stund innan jag känner mig "sansad" igen.  Svamlar och glömmer bort hur man gör saker som jag annars kan.



Idag känner jag mig alldeles skakig och har svårt att andas.


-no air, no air.


--

Har även träningsvärk i armarna sen igår :P Ska försöka att träna åtminstone en gång i veckan.. Hoppas att motivationen håller i sig!!


Ragge körde slut på mig och tvingade mig att träna mina armar i 45 minuter. Vill tillägga att mina armar består av enbart ben och ett fladdrigt gäddhäng.





Ovido - Quiz & Flashcards