Alla inlägg den 4 november 2008

Av Malin Söderström - 4 november 2008 08:09

I fredags så gick jag o mötte upp Tove på tågstationen efter jobbet. Vi gick hem till mig o pudrade näsan ;P Sen kom Stoffe.. Då tog vi en Malibu drink, sen gick vi till Dragon House och åt kinabuffe! :) Jag åt såklart mest av alla, och Stoffe hade ögon stora som tefat då han såg hur mycket jag åt.


Sen gick vi hem till mig och drack o spelade kort.. Vi kallade oss Hugh Hefner och hans brudar. Jag o Tove drog på oss en varsin kort tajt klänning. :P Sen gick vi breve Stoffe under en varsin arm bort emot Oscar vid  halv ett tiden.


Vi sov hos mig alla tre.. O jag bjöd på min nakendans för Tove. Stod spritt språngande naken o skakade rumpa. Haha, man måste bjuda på sig själv ;)



lördagen efter vi hade pratat klart om gårdagen, så gick vi ut på stan. Vi smällde i oss en pizza, sen gick vi på jakt efter kvällens utklädnings kläder! :D Var skitkul , o vi alla tre var alldeles ivriga o på jättebra humör. Skrattade och skämtade hela tiden =) Jag o Tove köpte en varsin kort rödsvart kjol, lila nätstrumpbyxor och rött läpstift. Sen köpte vi alla tre en varsin vit t-shirt.


Vi bestämde att vi skulle vara ett punkrock band från 80talet.. Vi döpte oss till "Pizz" ;P Gick hem till mig o målade våra band-tröjor och målade "tatueringar" på armarna.. Sen åkte vi tåget tillsammans till Ljungaverk o åt middag med Lisa o Linda. Sen satte förfesten igång :) Det roligaste jag gjort på väldigt länge! Vi var ungefär 15 stycken.. Alla var på toppen humör, skrattade och dansade. Sen så hamnade vi på Forum. Där vare inge kul.. Som vanligt det, alltid mycket roligare på förfesten.

Sov hos Tove.



söndagen så var vi en sväng till Annelie o åt lite tårta =)  Sen så åkte Jag, Stoffe, Linda, Tove, Christer o Julia till Sundsvall. Åkte till IKEA o handlade en säng till mig blandannat.. Kontant! Åkte hem till mig.. Tove o Christer monterade ihop sängen medan jag o Linda lagade tacos ;) Sen så spelade jag Tove o Linda spel resten av kvällen =) Asmysigt!



Igår så jobbade jag, sen så kom Ragnar o hämtade upp mig.. Vi åkte ut till Birsta o handlade lite. Sen på kvällen var jag bara hemma ensam och kände mig sjukt nere. Kände mig verkligen deprimerad och ynklig. Ville så gärna ha en kram.



Ända sen jag o Johan gjorde slut, så har jag verkligen njutit av singellivet, och känt att jag inte vill ha en karl på braa länge. Men, igår var första gången jag verkligen längtade. Det gjorde ont.

----

Bjuder på ett par bilder sen i lördags.. Visst är vi heta ? ;)



Ovido - Quiz & Flashcards