Alla inlägg den 5 november 2008

Av Malin Söderström - 5 november 2008 23:27

Typ nyss komme hem från jobbet... Har ätit mat nu o kolla på bilderna från min kamera sen helgen =) Hade bara sett Toves tidigare... Imorrn ska jag jobba sista dagen för veckan.. Sen är jag ledig heela helgen! Så himla skönt. Imorrn är jag sugen att äta nån god middag o mysa. Kanske ska bju hem någon ;)


Sen på fredag så är jag bjuden till min kära Ragge på fest. På lördag kanske det blir ljunga? Vem vet.. Skönt ska det bli iaf :)


Ska snart lägga mig o kramas med nallarna och titta på Simpsons.

Lägger upp ett par bilder till sen helgen!


Natti

Av Malin Söderström - 5 november 2008 20:44

Mer o mer för varje dag som går de senaste veckorna, så känner jag hur jag mjuknar och blir mer kärlekssugen. Allt jag gör nu, vill jag det ska vara hög mysfaktor i. Min kropp ropar efter närhet. O jag blir alldeles varm i kroppen då jag tänker på att ha ett förhållande.


Saknar att sitta uppe på kvällarna tillsammans nergosad under en filt och prata om allt mellan himmel o jord. Eller bara ligga tyst tätt intill varandra och känna varandras kroppsvärme.



Nu till hösten/vintern blir jag nog alltid såhär. Deppig och känslosam.



När jag sitter på kvällarna o jobbar, o det ringer någon där jag hör en familj i bakgrunden.. så sitter jag alltid o flinar upp mig. Jag vill träffa en underbar karl och sen så småningom köpa hus och skaffa ungar.. ^^  Finns ingen större kärlek än Familjekärlek.. Och nu börjar jag längta att skapa en alldeles egen!


Har ju absolut ingen brådska... Är bara känslan jag har i min kropp .. O jag vill ju vänta ett par år till innan jag skaffar barn..  Men ibland är längtan o suget extra starkt.



-Mr Right, hör av dig! Jag väntar.

BIG

Av Malin Söderström - 5 november 2008 09:10

Igår var jag mentor på jobbet åt en jättego kille vid namn Viktor! :) Var jättekul! Först fick han sitta o lyssna på mig, sen så skulle han prata o jag sköta sökningen... sen så skulle han göra allting själv o jag sitta bredvid o coacha :)

Trivdes väldigt bra i den rollen, o skulle väldigt gärna göra det oftare... Man växte faktiskt lite.



Har delat pass idag. Jobbar till 12 först, då ska jag & Ragnar träna på Friskis o Svettis :P Eftersom min kondition och min kropp är i skrämmande skick, lär det nog bli rätt plågsamt ;P




Igår var det glödande hud och stötar mot fingertopparna. Krypa-under-skinnet känsla.

Ovido - Quiz & Flashcards