Alla inlägg den 13 november 2008

oj

Av Malin Söderström - 13 november 2008 12:48

Okej, det är nu bevisat . Jag är den största tönten som finns. Har precis gråtit som ett litet barn då jag sitter på Youtube och lyssnar på TV-spelsmusik.


Tårarna sprutar mer än vad de gjort på flera månader. Jag önskar jag kunde finna någon som kunde dela min passion.


Av Malin Söderström - 13 november 2008 12:11

Igår efter jobbet så kom ju Ylva o Emilia hit =) Vi babblade en jävla massa! :P Vi skrev även våra listor och satt o diskuterade de! HAHA, äkta girltalk! Tjejsnack är verkligen ett stort måste för mig.. Behöver få bolla idéer o tankar, o få ur mig en massa.. Och så är det såklart alltid roligt att få sitta o lyssna på sina vänners funderingar =)



När de hade gått så satt jag mig vid min kära dator. Pratade med min goda vän Erik blandannat. Den karln har fått höra mycket genom åren.. Han är en av de jag kan vara heelt ärlig emot angående mig själv. Alltså,  jag utesluter inget utan vräker ur mig alla mina sjuka tankar och känslor o handlingar...Till de flesta människorna så väljer man ju det man vill avslöja och inte... Till han så finns det inga gränser =)



Jag vann ju Super Nintendot på tradera! Skulle nästan kunna gråta av lycka. Så mycket betyder det för mig.. Det där spelet ger mig så mycket varma känslor att det finns inga ord.. Var ju den tryggaste tiden i mitt liv.. Så, det ska bli så skönt att få in ett ting som utrstålar trygghet i lägenheten ^^

Längtar så jag spricker till det kommer! Lär väl ligga o böla medan jag spelar.. Haha!


Får se vad dagen har att erbjuda.. Just nu njuter jag bara av att jag är ledig. Första dagen på hela veckan.



-Mormor fyllde även år igår! =) Hoppas din födelsedag var bra mommo. Du måste komma hit o spela lite tvspel med mig snart =)Det skulle betyda mkt för mig.  ÄLSKAR DIG!

Ovido - Quiz & Flashcards