Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Change one thing, change everything.

Av Malin Söderström - 24 februari 2010 14:28

Igår då jag sluta gick jag som vanligt till GoStjärten. Känns ganska onödigt att stå och betala en lägenhet jag aldrig är i. Sover hemma en gång i veckan i snitt. Han har frågat om jag vill flytta in.. Funderar på det! Skulle ju spara en hel del pengar på det. Och det behöver jag verkligen, eftersom jag har gett mig själv ett löfte om att resa utomlands två gånger per år. Jag drömmer om världens paradis- och mina drömmar ska gå i uppfyllelse. Bara jag som kan se till det.


Hos stjärten så såg vi en dokumentär om en sjukdom då man har för mycket hud på kroppen. Jag lider av att se sånt, men jag kan inte sluta titta. För det är så fascinerande. Och jag har alltid haft en konstig relation till mina rädslor. HatKärlek till det jag fruktar.



Change one thing, change everything


Älskade fina vän David kom utanför en sväng. Var alldeles för längesen nu. Men det var underbart skönt att se hans ansikte och känna tryggheten som alltid sprider sig. Pratade av mig massor, sen upp till C igen för att mysa. Alltid ser jag stjärnorna.


Klockan jävlades och tvingade oss upp 6.30 imorse. Pälsade på oss ordentligt. Var ju härliga 30- . Alltid när det är kallt ute tar karln på sig TRE par jeans. Haha. Ändå gnällde han på vägen att det var kallt. Har delat pass idag. Så då ena halvan var slut så följde jag med Emilia hem. :)  Vi har legat i hennes soffa till nu och pratat om relationer. Alltid lika trevligt. Hon är den mest renhjärtade människan jag känner. Hon smittar alltid av sig med sin optimism. Blir alltid glad då vi pratat. Nu är jag hemma, första gången sen förfesten i lördags. Ska snart tillbaka till jobbet. Längtar jättemycket till helgen. Igår bestämdes det att Tove & Camilla kommer tillbaka på fredag igen! :D Vi hade det så himla bra. Vi tänkte fira mig lite eftersom jag fyller år till veckan.




Such minor changes, such huge consequences.

 
 
Petra

Petra

24 februari 2010 16:28

Sååå härligt att du äntligen har börjat uppdatera lite i bloggen!! :)

Jag såg också den dokumentären. Jag blev lite äcklad, fascinerad och kunde inte heller sluta titta.

Angående utlandsresor... Jag skulle verkligen vilja åka två gånger per år, men det är jävligt tufft att ens kunna åka en gång som student :/

puss o kram

http://roxbury.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards