Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Humöret- Upp och Ner

Av Malin Söderström - 20 november 2008 10:54

Var asdeprimerad i förrgår av olika anledningar.. Var tvungen att ta flera pauser på jobbet för att jag kunde verkligen inte jobba. Svetten bokstavligt talat rann på mig, och jag kände mig helt nedbryten inombords. Gick iväg o ringde en gammal vän, och direkt då jag lade på luren så vällde tårarna över helt oförberett..

Så, den dagen var jag väldigt nere.

På kvällen mötte jag upp en arbetskompis och gick dit. Tog med mig mitt Tv-spel o satt där o spelade lite. :) Konstigt nog så fick han mig att må bättre.



Igår så hade jag en välbehövligt ledig dag. Låg och slöade hela dagen fram till att Stoffe kom vid femtiden. Vi gick och åt Sushi på Sushibar! :) Så, nu har jag testat det! :) Jag trodde att det skulle smaka helt annorlunda, och ha en vidrig konsistens. Men icke! Var faktiskt gott ,och framförallt var det kul att äta det :P

Vi blev dock inte mätta, utan gick på Subway o köpte en varsin hel macka  med.. Haha! Sen så gick vi o tittade efter olika sällskapsspel. Tillslut så bestämde vi oss för "Helt hysteriskt". Vi ville ha ett spel som är lagomt pinsamt. Ska spela det imorrn hemma hos mig ;) Då blire ju dubbeldejt! HAHA!  Jag, Stoffe, Tove o Peter ska spela spel o mysa på.


Resten av kvällen så spelade vi TV-spel hemma hos mig, och jag åt som vanligt en påse nötter och choklad. Har gjort det nu varje dag i ungefär 4 månader. Tror jag är beroende ;P



Jobbar delat pass nu.. Ska träna med Emilia o Ragnar innan jag börjar nästa pass! :) Ser framemot det, de är två jättegoa människor som jag har väldigt lätt att öppna mig för. Vilket för mig inte händer ofta!



 
 
Ingen bild

toviss

20 november 2008 15:37

hehe,, jaha du fan vad kul det ska bli imorgon,, har ringt å ringt,, men du svara inte.. hehe,, inte för att jag dör ajg menar vi pratar ju var eviga dag.. men ändå!! haha, ring sedan babe.. nu ska jag sova!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards