Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Malin Söderström - 4 februari 2008 12:44

Snabb uppdatering sedan senast:


*Jag har klippt mig. Har bara hår till axlarna nu. Eftersom jag inte vet hur man fixar håret, ser jag ut som en grästuva på huvet ungefär.


*Jag har tänkt gå på krogen två gånger denna helg. I fredags satt jag Maria, Johan o Linda o drack vin o spelade buzz. Jag blev trött och rund under fötterna så jag följde inte med tjejerna utan jag tog mig en dusch o sov.


*På lördagen satt jag Maria Johan o Ola i lägenheten. Spelade tv spel o drack alkohol. Jag kom på den brillianta ideén att jag o Maria skulle åka till Ljunga o gå på forum. Dock drack jag alldeles för mkt vin, och klunkade alldeles för mkt ouzo påväg till Ljunga att jag bara hann vara på forum i cirka 20 minuter sen fick jag skjuts hem till min mamma där jag (tror) jag somnade på en gång.


En riktigt ångestfylld helg vill jag lova. Har fortfarande en klump i magen. Var ju så längesen jag fick en minneslucka. Men känns som att hela helgen är ett svart hål i mitt minne. Usch.. Ångest. Visst är det en behaglig känsla?





Ovido - Quiz & Flashcards