Alla inlägg under februari 2008

Av Malin Söderström - 14 februari 2008 11:57

Bra detta iaf. Nu vet jag vad jag INTE vill bli.


Måste ju se det positiva i allt! :)


 Glad alla hjärtans dag, gott folk.

hoppas ni får en härlig kärleksfull dag som ni får spendera med den/dem ni vill.


Jag ska fira den med att gå på teater iaf :) O kanske äta ute...


Ja, nu snart ska jag börja igen. O hålla ett gott öga på klockan. Vill hem! Tiden går ju så sjukt långsamt.  :S Usch!





Av Malin Söderström - 13 februari 2008 12:02

Är på förskolan igen. Shit vad tiden går långsamt, även fast det är fullt ös varje sekund:P Konstigt att jag fortfarande har hörseln kvar säger jag bara... ;P


men dom är söta dom små liven! Än så länge har jag hunnit med att haft lite gympa med dom, lekt djur (Jag hade på mig kattöron), målat hajar åt barnen (från låten "Mamma, pappa bäbis Haj" haha). O nu har vi ätit lunch!


Hoppas tiden går fortare senare. O hoppas av hela mitt hjärta att jag snart mår bättre.



 I hate how much I love you, boy. 



Av Malin Söderström - 12 februari 2008 09:20

Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå.

Men det kan va svårt att tro då man inte ser den.

Och det sägs att efter regnet, kommer solen fram igen.

Men det hjälper sällan dom som har blitt våta.


När vännerna försvinner,

eller kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon.

Man övar sig o långsamt blir man bättre på o se,

skillnad mellan sanningar o lögner.


Allting kan gå itu,

men ett hjärta kan gå i tusen bitar.

Säger du att du är min vän, så är du kanske det.


O det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker,

och tro'n är ofta den som ger oss styrka.

Ja, man säger mycket men man vet så lite om sig själv

när ångesten o ensamheten kommer.





Av Malin Söderström - 12 februari 2008 08:57

Känns som att jag har blivit snittad i ansiktet.

Och i hjärtat

Av Malin Söderström - 11 februari 2008 12:29

Oj vilken helg.  Haft jättekul stundvis, och mindre roligt andra stunder.


Vann iaf en karaoketävling i lördag! ;P På olearys. Kul!! Vann ett presentkort på 250 kronor. :P


Nu är jag på Kulans förskola. Min första dag i dag. Har en halvtimmes lunchrast nu, så jag lånade deras dator en sväng :P En så länge så trivs jag helt okej. Många av barnen som verkar gilla mig iaf ;) Så många sötnosar :) Ska vara här i två veckor på "arbetsprov" som dom kallar det.


aya, ska dricka upp min kopp choklad nu sen ska jag in o leka med barnen igen ^^ ha det gött!

Av Malin Söderström - 8 februari 2008 12:25

Igår hade vi besök. Maria och Joel :) Vi spelade Buzz! Roligt det!



I morse kom Ylva och hämtade mig. Vi surrade en sväng innan jag skulle till Entre :) Kul o träffa dig gums!


Nu har jag precis haft lunch (ätit två mackor som jag gjorde igår). Sen gick jag bort till arbetsförmedlingen för att lämna in min närvaro. Satt även och pratade med min handledare i ungefär 45 minuter om allt möjligt :) jättetrevligt! Pratade om familj, barn, kärlek osv. Gillar henne stort alltså!


O nu sitter jag här igen, med headsetet på och en liten klump i magen. Känns jättetrist att det bara är några timmar kvar här.


Men, för att tänka positivt: Skönt att det är helg!


Av Malin Söderström - 8 februari 2008 10:52

Hehe, lät som en spännande helg mamsen :)


Sista dagen på Entré nu.. :( (Eller förhoppnings vis inte allra sista!)


Varför är det så få som kommenterar? Kan ju säga att det känns grymt trist att skriva när typ ingen kommenterar. :S

Av Malin Söderström - 7 februari 2008 14:30

usch o fy. Inte många dagar i månaden man känner sig frisk. Har ju känt mig ganska okej nu ett par dagar, o nu så är det tillbaka. Huvudvärken, halsontet, öronvärken och magvärken. Har oerhört dåligt immunförsvar. Någon som vet hur man åtgärdar det?


Så, nu känner jag bara för att gå hem & sova några dygn. Samtidigt som jag ju vill vara kvar här då det är sista dagen imorrn :/ Typiskt! aya, får bita ihop. Imorrn ska jag gå och få pencilin iaf. Så det blir en lugn helg för mig iaf. Vad ska ni andra hitta på ? =)

Ovido - Quiz & Flashcards