Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Lovelovelove

Av Malin Söderström - 15 november 2009 22:36

Haft en underbar dag. Sov hos Tove inatt..Igår satt vi& Linda hos henne och drack vin o pratade massor.Jättemysigt Idag gick vi till Shish då de öppnade.;P Jag åt min blandrulle, smakade lite av Toves mat + åt upp Lindas halva hamburgare haha! Gött.

Sen gick vi hem till Tove.. Spelade Bissmark, mycket trevligt. Sen spelade vi Bluff. Jag skrattade så jag grät. ^^

Då blev vi sugna på tacopaj, så kära Mormor körde oss till fränsta för att handla.. Sen gjorde vi en stoor form. Jag åt tre portioner. Gah vad gott det blev! Sen myste vi ner oss alla tre i Toves säng. Såg OneTreeHill och GossipGirl <3 Vi låg och dreglade som fan. Vilka sjukt snygga karlar som är med i den serien!! Jag låg o sa att jag ville hångla upp Chuck. Då började de och asgarva o dömde ut mig.. De tycker han är ful, och påminner om John Black i våra bästa år. HAHA :p


Då de var slut gruppkramades vi, tungt att gå därifrån. Varit så otroligt skönt att umgås med mina fina systrar. Men nu är jag hos älskade Mommo :) Vi spelar mitt nya spel- The legend of zelda Four Swords. Så galet bra!! Topp 3 av de bästa jag spelat. Satt mig här en snabbis för att kolla fusk ;p

Hon fick även sina presenter idag.. Hon fyllde ju år den 12e. Hon fick ett kort som jag skrivit en dikt i, ett halsband med dalahäst och bok+ljudbok.


Om 2½ vecka åker vi till Egypten. Längtar så jag spricker. Alldeles pirrig och lycklig. Skulle vilja uppleva hela världen med dig, det finaste jag har.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Presentation

Omröstning

Vad får dig att känna mest lugn?
 Musik
 Sitta vid vattnet
 Ta en promenad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards