Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Africa :)

Av Malin Söderström - 2 december 2009 19:59

Tänkte skriva en liten update innan jag drar till varmare breddgrader :) Om en timme kommer Mormor & Christer och hämtar upp mig, så åker vi till arlanda. Har drömt om att åka till Egypten sen jag var liten, så kan säga att jag är förväntansfull och känner mig lycklig. Tack älskade Mommo som vill dela detta med mig. Du är helt fantastisk.



I onsdags gick jag till Martin. :) Vi pratade en massa deep som vanligt. En av få jag verkligen kan och framförallt VILL göra det med. Sen vid halv 1 kom Joel också. Blev en massa skrattattacker och en rolig serie, som jag nu glömt namnet på.. Somnade å soffan där.


I torsdags då vi vaknade började vi se en fin film, sen mötte jag upp Emilia på jobbet för att äta lunch med henne. Sen då hon slutat hämtade hon upp mig så åkte vi hem till henne. Svullade i soffan, såg tv & beställde hem kycklingrulle. Gött! Vi började prata en massa om kärlek o karlar- Då kom vi på den brillianta idén att vi skulle gå på New Moon.


Utanför bion mötte jag två styckna som jag inte sett sen i somras, och inte vill se nånsin igen. Så det blev som en chock, fick en ångestattack och sprang in. Självklart skulle ju de på samma film. Början av den kunde jag inte koncentrera mig så mycket, men då det släppt blev jag helt fast. Förtrollad. Kände så himla mycket. Hjärtat höll på att sprängas, och var hela tiden nära till gråt. Vilken magi. Då den var slut så gick jag till Christian & sov där.


I fredags efter jobbet pratade jag med Tove.. Då jag hörde hennes röst kände jag hur mycket jag saknade henne. Och det var ömsesidigt, så hon ringde runt alla hon kände för att fixa skjuts till stan. Till slut fick hon tag på Camilla , hon var inte alls sugen först men vi lyckades som tur var övertala henne :D Blev jätteglad då de kom. Stoor kram sen började vi snabbt göra oss i ordning. Ringde taxi och åkte till Granlo. Snygg-Jim's kompis hade fest.


Då Jim skulle komma ut och möta oss gjorde han en rejäl vurpa så han ramlade raklång, reste sig upp och frågade "Såg ni att jag ramla?". ;P Alla andra där var lika runda under fötterna, och vi hade just börjat dricka ;D Men, det var trevligt. Härliga människor! Sen vid halv 1 åkte vi till Allstar. Gav Tove nyckeln för jag är inte alltid att lita på då jag är full ;o Det hela slutade i katastrof. Jag tappade bort dem på krogen, så jag gick hemåt. Började plinga på nere vid porten, ingen kom. Ringde, inget svar. Sen dog min telefon. YEAH! Fick panik. Gick runt huset och funderade om jag skulle kunna klättra upp för stuprännan ;p Tur jag inte gjorde det, då hade jag nog varit död nu.


Iaf, jag tog mig till Nacksta. Kunde ju inte ringa karln och be han öppna, så jag stod där utanför som ett jävla fån. Iskall, full & ensam i Nacksta mitt i natten. Bra. Till slut så kom det två blattar (ursäkta uttrycket), då fick jag låna deras telefon så Christian kunde komma ner och öppna åt isbiten mig. Då hade jag varit ute i kylan 3 timmar, i klänning och strumpbyxor. Han tappade upp ett bad åt mig och matade mig med yoghurt ;p  Även fast det blev sådär på slutet, så hade jag jättekul innan. Typisk girls night out :D Lovely!


I måndags efter jobbet umgicks jag hela kvällen med kära syster. Vi masserade varandra & såg Twilight :D Var alldeles fnittriga och till oss. Är fan förälskad i Edward Cullen. Verkligen min drömkarl; mystisk, PASSIONERAD o beskyddande. Så är han ju så vacker att jag smälter. Och alltid drömt om att ha en man som spelar piano. 


Igår tisdag,  fyllde Magda 16 år.<3 Då åt vi tacos & daimtårta. :) Mums! Gick till Christian på kvällen. Spelade, städade lite, badade och läste "Om jag kunde drömma". Grymt fin. Sen blev det ju avskedsmys också ;p Intensivt. Hamnade i trans.


Idag onsdag, mötte jag upp David på stan. Vi åt på Mcdonalds, sen gick på stan ett tag. Väl hemma så har jag mest surrat med syster & packat. :)


Magda- Älskar dig så obeskrivligt mycket, känner sån trygghet att ha dig här. Känns alltid så tomt då du är borta. Du är sån underbar människa. Stolt över dig ska du veta.



Ha det bra alla, för det ska jag ha :) Kan knappt tro det är sant. Ska bli så himla skönt att komma bort, och se det jag alltid velat se.

 
 
magda

magda

2 december 2009 21:07

löve you!

http://magdazeneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards