Direktlänk till inlägg 15 december 2009

let me sign

Av Malin Söderström - 15 december 2009 15:12

Ska uppdatera om Egyptenresan i nästa inlägg. Var en helt fantastisk upplevelse! Bästa resan hittills. Förtrollande. Så många helt surrealistiska intryck varje dag att dagarna kändes som flera.


Skriver lite om sen jag varit hemma i mörkret&kylan.


Torsdag: Klev upp 5 för att äta frukost, åka buss 4 timmar till flygplatsen. Fick vänta 6 timmar på Hurghada flygplats. Världens kaos- är under ombygnad. Åt snuskigt kycklingspett fullt med fett och senor, blev illamående. På flyget var det trångt och varmt.Hade en unge bakom mig som sparkade i ryggen.Glömde ena påsen på flyget, Christer fick parkeringsböter. Åkte en mil sen bensinstopp. Ringde Taxi för att åka o tanka. Fint avslut på resan ;p Var skrattretande vilken otursdag. De lämnade av mig hos Christian vid 2 när vi äntligen kom hem till stan. Såg nya Family Guy filmen som inte kommer ut förrän nästa år ^^ Jättebra! Catchade upp massa, gav han lite presenter.. Somnade på hans axel då han spelade DS.  Fnitterkväll.


The Unforgettable Fire.

 

Fredag: På kvällen kom Anton, Felicia och Kusin-Linda till mig o Magda. Vi drack grogg, hängde upp mina papyrustavlor och fjantdansade ;D Sen vid tolv gick jag med Martin, Tim och Emil till stadshuset för att se "Ingenting". Stod där med Tobbe & Christian. Var bra musik. Åkte till C efteråt.


Hold on Lover, don't be ashamed.

I will wrap you in my arms and know you'll be safe.

Let me sign.


Lördag: Låg kvar i hans säng hela dagen. Mådde skitilla hela dagen. Fick bara i mig yoghurt, o kunde knappt sitta upp. Då han kom hem från jobbet blev det massa mys som gjorde att jag mådde bättre en liten stund iaf. Men sen slog det till igen. Slöade framför datorn hela kvällen. Sov kvar där.



Söndag: Gick hem och såg en massa serier jag missat då jag varit borta. Vid sex mötte jag upp Tove & Linda på stan <3 Vi åt på Ming Palace. Härliga känsla. Gick hem till mig och spelade mitt nya kortspel "Bibeln", inte alls vad det låter ;p Man får svara på avslöjande frågor o de andra får gissa svaren. Sen spelade vi Buzz :) Martin o Emil kom sent och spelade en omgång också. Gick till statoil efter o köpte korv+pan pizza. La oss vid 5.


Måndag: Började 7 (!!) Var svinigt trött på jobbet, men gick bra ändå. Gick hem o umgicks med älsklingarna innan de åkte hem med tåget. Då kom Christian efter han sluta jobb. Kramas o såg nya Family Guy. Då han gick på Team-middag njöt jag av att bara vara, en stund. Sen då han var klar åkte jag hem till honom.

Pratade med Magda o Mamma i telen. Det har blivit ändringar i vårat julfirande. Ska bli skönt att slippa all drama.


Då vi skulle lägga oss masserade vi varandra. OHmyyy. Somnade riiktigt skönt vill jag lova, efter en seg dag och underbart gos. Vaknade flera gånger under natten, som vanligt då jag sover där. Tror jag väcker mig själv undermedvetet, för att få njuta av att se på honom då han sover och snosa mer på hans väldoftande hud.

 

Efter pussar och kramar släpade jag mig till jobbet. Tiden har gått ovanligt fort här idag. Har även tagit en powernap på lunchen :p Ikväll ska jag o Magda se Twilight igen ^^





 
 
moster

moster

16 december 2009 08:27

Jag har kollat bilderna på Facebook, resan verkar ha varit underbar :) Jag får väl komma förbi något så du kan berätta lite.

Vad är det för ändringar i julfirandet? Jag pratade med mamma i måndags och då sa hon inget om det...

puss!

http://roxbury.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards