Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Heart

Av Malin Söderström - 16 december 2009 14:28

Magda kom inte hem igår heller, hon stannade kvar i ljunga en kväll till. Såå, jag gick hemöver efter jobbet med inställningen att jag skulle ha lite kvalitetstid med migsjälv. Jag har nämligen inte varit ensam en kväll på säkert 2 månader. Men det går i perioder det där, ibland vill jag BEHÖVER jag vara ensam flera gånger i veckan- Andra gånger så får jag panik då jag varit ensam två dagar irad. Nu är jag iaf i den sällskapssjuka perioden.

Jag bäddade ner mig och såg lite serier. Först "Du är vad du äter"- som självklart ger mig en motsatt effekt. Inget wakeup-call, utan bara ännu större sug på skräpmat. Så ser det ju så galet jobbigt ut då de måste hårdträna.

Då är man glad man ligger där under filten och vräker ut sig med godispåsen på magen.


Sen såg jag The Big Bang Theory. Me like! Gillar ju nördar , så de var härligt program att se på. Tog en powernap efter det för att fördriva tiden lite mera. Vaknade efter sisodär en halvtimme med världens rastlöshet. Christian skrev o frågade om jag ville komma dit o spela. Tog bussen dit. Så bra gick det för mig att vara ensam en kväll.


Var ju bra mycket trivsammare att vara där. Med rastlösheten fortfarande krypandes i benen, så städade jag åt han. Så nu ser det iaf ut som ett hem. ;p Sen såg vi lite komedier, spelade lite & sen la oss o pratade. Förhållanden;vänner, svartsjuka, inställsamhet. Livet.   


Vissa gånger är likheter en nackdel.


Mycket har lättat från bröstet. Mycket har klarnat. Öppnas mer o mer... Du kommer hela tiden närmre, men jag är rädd att om du kommer några steg till så går det i kras. Du har sån stor makt över mitt mående. Skrämmande stor. Men just nu är jag lycklig. Snälla, vårda detta ömt nu. Låt mig le. Låt mig sväva.



Sov så gott inatt med. Alltid där. Vad jag älskar att vakna av en sömnkyss. Känna tryggheten fylla mig, med värmen från din kropp. & vad jag varje gång desperat kollar på klockan och önskar tiden skulle stå stilla.



Jobbar nu. Det bjuds på julbord här idag! =) Jag och Snygg-Jim har gått dit två omgångar idag. Sitter just nu och suger på en julmust och rapar lite charmigt. Slutar 15.30 Då ska Tim vara snäll o köra mig & syster så vi kan storhandla maaat. Sen ska vi två ha lite pyjamasparty ikväll ;p Känner det är dags för en massa girltalk och gråtfilmer. Om det inte märks så är jag väldigt sentimental just nu ;o



 
 
Ingen bild

Mamma

20 december 2009 17:09

Men blogga nån gång, kvinna!! ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards