Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Malin Söderström - 21 oktober 2009 15:10

Fy vad tråkigt att ingen skriver kommentar :S

Av Malin Söderström - 21 oktober 2009 12:33

Nu är det ju bevisat, jag kan inte hålla mig ifrån onyttigheter. ;p Jag klarade mig EN dag att äta hälsosamt.

Igår åt jag flera nyttiga mål, men blev aldrig mätt. Kände mig tom. Så, åt spagetti och skinksås hos David igårkväll. Tänkte att det inte gjorde så mycket, utan att jag skulle ta nya tag idag. Yeah. Då bjöds det såklart på smörgåstårta på jobbet- som jag inte kunna hålla mig ifrån.

Kommer aldrig kunna bli en hälsosam människa.


Jag gillar att unna mig. Jag gillar inte regler. Jag vill kunna äta och göra det jag känner för !

Livet är till för att levas.


Igår då jag var hos Barnmorskan fick jag tillbaka mina gamla drömmar om att utbilda mig till det. Är så intressant. Satt där i 40 minuter och frågade henne en massa frågor =) Älskar ju att lära mig saker!


Såå ska kolla upp det. Skulle även vilja bli reseledare.. Hmm.. 


Jobbar.. sitter med Jim. Han är så sköön :D Har alltid roligt med honom! Lika sjuk humor som mig.


Mår jättebra idag med. Gårdagen gjorde underverk. :)






Av Malin Söderström - 21 oktober 2009 00:57

Ikväll har jag och David haft en typisk tjejkväll. Vi har klämt varandras finnar, pratat känslor och satt blommor. ;P

Mår så otroligt bra i din närhet. Jag kan verkligen slappna av och vara Migsjälv. På riktigt. Inget jag behöver hålla tillbaka, eller inget jag känner jag inte kan säga. Jag vet att du aldrig skulle dömma mig. Jag vet att du bryr dig om mig. Jag vet att jag kan lita på dig.

Det finns inga konstigheter, inga frågetecken. Vi kan dela allt.

Du får mig verkligen att växa. Du får mig att inse mitt värde.


Får alltid nya krafter, ny energi. Är så obeskrivligt glad jag har Dig. Du är så värdefull.


Kom nyss hem. Och jag mår bra. Tack.

Ovido - Quiz & Flashcards