Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Malin Söderström - 17 juli 2009 13:38

 Tack för kommentarerna! :) Uppmuntrande.



I onsdags gick jag o Julia till sågtjärn och badade. :) Fick en plötslig överskottsenergi så jag sprang av mig i sanden... Och vrickade foten. :P Är man otränad så..


Efter det tog vi med oss valpen Saga och gick till lekparken.. Tove kom och gjorde oss sällskap! :) Blev massa gamlaminnenprat. Som man alltid gör med en  bultande glädje, men klump i halsen att den tiden sen länge är förbi. 


Pratade även om våra olikheter. Att det nog är därför vi hållt ihop så länge, och aldrig riktigt bråkat. För våra personligheter möter upp varandras så bra.. Vi är som två pusselbitar. Känner dig som en syster.


Gick hem och åt med familjen innan det var dags att ta tåget hem. Hatar att säga Hejdå. Det riktigt sved i bröstet. Så fort Christer lämnade av mig på tågstationen började jag gråta likt ett barn. Jag gick ifrån tryggheten och den fantastiska kärleken som håller mig uppe.. För att åka hem till en tom lägenhet med tankar som gör mig yr. Allvaret närmar sig.. Tillbaka till den tråkiga vardagen! 

 .


På kvällen kom Anton och Johan på en kort visit, men som räckte för att jag skulle tappa lusten till att göra något alls. Satt bara hemma vid datorn sen. Känner sånt äckel inför det faktum att en jag växt upp med och mitt Ex har legat i samma säng som vi gjorde.



Igår torsdag, gjorde jag några ärenden på stan..tex växla in punden! Kändes trist, för det var det sista som fanns kvar av Londonresan. Känns knappt som vi har varit där i år. Tiden gick alldeles för fort. Men, den lilla tiden var iaf mycket fiin! :) 


Sen kom Emilia o hämtade upp mig.. Vi skulle åka o bada, eftersom det var så bra väder.. Vi åkte till Fläsian. Hann bara sätta tån i vattnet, så började det att blixtra. ;p Så, var bara att vända o åka hem igen.


På kvällen gick jag o Martin på bio- Brüno! Skrattade myycket o gott. :D Han är så sjuk. Förstår inte hur man kan våga göra sådär. Han har noll skam eller hämningar! :P


Efter det gick vi hem till han och spela Soul Calibur. Han fick rådäng. ;) Sen kom David o Sara, då blev det två omgångar Buzz. Som såklart Martin vann.  ;p Vid 5 gick jag o M till statoil. Blev en french hotdog som avslut på den trevliga kvällen!


Nu sitter jag o funderar hur jag ska göra.. Vore skönt att spendera sista helgen på semestern med familjen. För sen jobbar jag ju flera helger irad.. Ska iallafall åka o bada med Emilia om en stund. Vi gör ett försök till ;D



-Saknar dig Stoffe!




Ovido - Quiz & Flashcards