Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Malin Söderström - 27 juli 2009 10:57

Tiden flyger förbi som en svart vålnad, snurrar runt mig. Skriker öronbedövande. Tankarna följer med i virveln som bildats och jag har svårt att skilja på verklighet och dröm.



Panik. Otillräcklighet.


Tiden räcker inte till. -The World Is Not Big Enough.


Vad ska jag göra? Jag vill så mycket mer. Jag vill inte gå, jag vill sväva.

------------------------------------------------------------------------------------------


I onsdagskväll såg jag, Stoffe & Jens på "Harry Potter Halvblodsprinsen".

J.K Rowling är en otroligt skicklig kvinna. Böckerna är fantastiska, och filmen var den bästa hittills. Precis som en film ska vara, den hade allt. Grät en scen till och med, första gången nånsin jag gjort det på bio. ;p

Efter det gick vi hem till mig o spelade två omgångar Buzz. Sen skulle Jens jobba, då gick jag och Stoffe o mötte upp David på Olearys. Blev ett par drinkar, sen hem till mig igen. Spelade sisodär 70 matcher SoulCalibur :p


I torsdags blev det frukost på mcdonalds, sen tog jag tåget till ljunga halvfem. Pratade en massa med Mami och åt en blandrulle. :p På kvällen spelade vi Buzz. Stoffe och Mommo var med också! :) Mkt mysigt.


I fredags åkte jag o Mommo till stan. Gick in på Resia och bokade Nilenkryssningen! :D Så nu är den betald och klar. Känns så skönt. Längtar.

Sen blev det mat på IKEA innan jag åkte på jobbet.


I lördagskväll åkte jag o David till Fränstafestivalen. Var ingen höjdare. Såklart roligt att träffa några man saknat. Påvägen hem pratade jag med en person som gjort mig besviken flera gånger för mycket, så bestämde mig för att bryta kontakten. Mår bara sämre av att ha han i mitt liv.


Började 8 på söndagen. Kände mig döende. Hade sovit tre timmar, o var ruggigt sliten. ;p Gick ändå bättre än förväntat, och hade turen att jobba samtidigt med de flesta av mina favoriter. ^^ Gick till Martin direkt efter jobbet. Tim kom o hämtade oss för att åka ut till birsta. Åt mat först sen storhandling på Willys. Sen tillbaka till Martin o spelade lite WorldTour innan vi skulle på bio. :D Vi såg "Public Enemies". Den var djup och gripande.



Tänker så mycket att jag tappar orden.



Ovido - Quiz & Flashcards