Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Malin Söderström - 21 juli 2009 23:19

I fredags åkte jag o bada med Emilia, Sandra och Pattis på sidsjön. Var skönt med äkta tjejsnack! ;D

 
På kvällen satt jag vid datorn o lyssnade på musik. Velade om jag skulle följa med ut eller inte. Klockan halv ett bestämde jag mig för att gå ;P Mötte upp Micke o gick till Olearys. Träffade Emma som jag gick kurs med för lite mer än ett år sedan. :) Kul att träffa henne igen. De skulle promt ha med mig på dansgolvet. Jagdansaraldrignykter. Men, efter ett par öl så släppte jag loss, hehe.

 
Vid 2 gick jag till OpenMind istället. Satt där och pratade med två arbetskamrater, sen gick jag o Christian hem till mig. Att springa uppför en ändlös backe.  Hands Of Death.

 
På lördagen då vi ätit frukost på mcdonalds gick vi till Martin. Spelade SoulCalibur. Tog halvfem tåget till ljungaverk. Gick till Tove, hade flera timmars djupa samtal. Gråt och skratt. Sen kom det fler gamla goda vänner. Tex. Pici, Löven, Linda och Camilla. :D Dansade och sjung oss hesa. Vi var även bort till göteborgarna en sväng, men ingen av oss trivdes pågrund av olika anledningar, så vi gick tillbaka igen. Trevlig och givande kväll!

 
På söndagen var det en massa drama. Fick skit av en person som inte har någon rätt i världen att kasta det över mig, utan ska egentligen ha den själv.

När mamma kom hem från stallet beställde vi pizza. Sen blev det massa betapet som vanligt.. Och Buzz med mormor & Julia. :)


I måndags
ringde klockan 5:30. Visste inte om jag skulle spy av ångest, eller försöka gråta bort den. Jag var för trött för att göra nåt av det. Första arbetsdagen efter semestern. Måste väl vara höjdpunkten på året för alla. ;)Kände mig riktigt osäker o nervös då jag var där. Som en nybörjare. Det gick inte lättare då jag var så trött och uppstressad att tankeverksamheten strejkade.


Menmen, jag överlevde dagen.. Gick hem med planen att jag skulle hålla mig sysselsatt så jag inte skulle somna, för att då inte kunna somna igen på kvällen. Men, efter jag ätit middag så däckade jag på soffan.  Sov djupt och ljuvligt skönt till klockan 22. :P

Christian kom hit då han slutade. Vi pratade om serier, jag sa att jag tycker Family Guy är lätt det roligaste jag sett. Då trodde väl han att han skulle visa mig nåt som jag tycker är roligare.. Han laddade hem två olika, en av dom var Robot Chicken.. Den var faktiskt jävla bra, se den! : D Men, inget slår Family Guy. Thats it. ;)

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

Blir slagen ner i backen, sen lyft till skyarna.

Frustrerande njutning.

Whatever doesn't kill you is gonna leave a scar.

 ----------------------------------------------------------


Har nyss kommit hem från jobbet. Har varit en skön dag. Emilia o jag satt i det lugna utbildningsrummet. Du lyfter upp mig.

Ovido - Quiz & Flashcards