Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Malin Söderström - 6 maj 2008 13:22

Igår var en helt underbar dag. Det var många stenar som släppte från hjärtat.


För det första så fick jag jobbet som jag har sökt :) Blev så glad att jag grät påvägen därifrån.. Det var så himla mycket som bara släppte. Äntligen!! Äntligen så går det framåt för mig också.


Det kommer bli så himla många förändringar. Den där misslyckande känslan kommer nog förminskas.. Rastlösheten lär försvinna. Jag kommer bli stimulerad till sinnet, o känna att jag gör någon nytta. Ojoj :)


Sen efter det så satt jag vid det forsande vattnet ett par timmar. Sen kom Johan o satt där med mig också. Det var mysigt. Och så välbehövligt!


Sen gick vi hem till han.. åt mat o myste.


På lördag ska familjen åka o bowla i stan :) Sen på onsdag blire London.. O när man kommer hem, så har man ett jobb som väntar.

Med andra ord; För stunden känns livet alldeles underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards