Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Malin Söderström - 11 maj 2008 21:34

Det har varit en mysig helg!


I fredags gick jag o Julia på stan på dagen. Gick även bort till arbetsförmedlingen o lämnade in sista papprerna :) Gud så skönt det ska bli att slippa alla dessa papper man ska springa med varje månad.


Senare så grillade jag Julia, Johan o Julia utanför här. Vi bar ut hela köket typ :P Köksbordet o stolarna :D Finns ingen uteplats här, så då får man göra det bästa av situationen ;)


I Lördags klev vi upp tidigt o åt frukost alla fyra, sen gick vi till min nya favoritplats. Ett jättemysigt ställe. Vid det där forsande vattnet :) Som sagt så älskar jag ju att sitta vid vattnet.. Så, det var en mycket harmonisk start på dagen. Vi tog med oss en filt, bullar o dricka. Ungarna kastade stenar i vattnet o johan& jag låg mest o mös o sola på filten =)


Efter ett par timmar blev jag o min Julia hämtad av familjen.. Då blev det bowling på Enjoy! Jag var helt värdelös. Kastade i rännan typ varje gång. Jag har gjort roligare saker dvs ;) Men det är alltid roligt att umgås med familjen iaf. Fast nästa gång måste vi hitta på något roligare ;)


På kvällen blev det lugnt. La oss vid tio och titta på film. Skönt!


Idag så har vi gjort följande: Varit på lekparken med Julia, spelat Wii, grillat kycklingfilé (YUMMIE!), kollat på tv o ätit popcorn och cashewnötter. :)


´Vet att detta inlägg blev väldigt dålig skrivet o osammanhängande.. Jag sprang in till "Sanningens ögonblick" emellan åt ;) Jag orkar inte ändra nåt heller... På återseende! :)

Ovido - Quiz & Flashcards