Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Malin Söderström - 13 maj 2008 18:35

Nu har jag  ätit den starkaste maten jag någonsin ätit tror jag.


Jag stekte kycklingbitar med lite grönsaker o kryddor.. Sen kom jag på den brillianta idén att slänga i "Hot Taco sås" i. Sen rostade jag ett par mackor o doppade i det... Huuur gott som helst var det! Men det blev sjukt starkt alltså. Ni vet, då det liksom riktigt bränner i halsen o sticker på läpparna.. Snoret rinner..


Me like ;) Älskar stark mat!


Av Malin Söderström - 13 maj 2008 14:43

Snacka om att det känns i skallen då man inte andas in frisk luft på ett tag. :O



Annars då? Jo,. jag har spelat några Betapet matcher. Förlorat de två sista. Då blev jag sur och  lämnade datorn o tänkte "Nu får det vara nog!"

Men, det blev inte så mycket nytta gjort. Jag ringde Tove en sväng bara. Sen nu hamnade jag här igen. Haha.


Funderar ju en hel del då jag är göralös som ni kanske vet.. Nu började jag att fundera på tatueringar helt plötsligt. Jag har aldrig varit intresserad av att skaffa en, det har aldrig tilltalat mig på något vis. Absolut så tycker jag att det kan vara skitsnyggt på vissa personer..  Men, nu har jag iaf börjat spekulera i om jag kanske ska skaffa mig en på vänstra benet. Ni som känner mig vet anledningen.. O jag tycker det är en bra idé.





Har jag en såna här jävla sjukligt äckliga menskramper imorgon så kommer jag att avlida. Jag får såna hugg att jag viker mig av smärta. "Kul" att springa runt på diverse flygplatser på det viset.. Gah! Hoppas det är bättre imorrn. :(


Nu måste jag gå för det svider så mycket i magen att jag tror jag måste gå o spy. hejdå


Av Malin Söderström - 13 maj 2008 13:16

Igår fick jag inte en endaste nypa frisk luft.. Så idag tänkte jag faktiskt kanske våga mig ut i några minuter.


Men just för tillfället känns det inte så jättelockande om jag ska vara ärlig.


 Haha.. Men som sagt, jag får faktiskt lata mig nu. Jag ska ju trots allt vara borta en vecka från och med imorgon, o då ska jag ju göra saker twenty-four-seven så att säga :P

Yra runt i ett helt annat land o en helt annan stad. Med ett helt annat språk. Hujedamej!


Och sen ska jag faktiskt börja jobba på dagarna också.. Så, jag ska fan unna mig själv att vara en äkta latgris o bara gå runt med mjukiskläder o se ut som ett vrak. Nu, medan jag kan ;)


Hjärnan ska alltid hitta saker som ska "rättfärdiga" ens beteende o tankar. Det är verkligen alltid så..  Helst när man gör saker som man får lite ångest av. Då börjar hjärnan direkt o skapar tusen anledningar varför man kan göra saken UTAN att ha ångest.


Som vanligt så skriver jag helt obegripligt. Hoppas någon av er förstår åtminstone ;)





Ovido - Quiz & Flashcards