Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

I just can't

Av Malin Söderström - 13 oktober 2009 02:27

Jobbat natt hela helgen. Har faktiskt varit skönt. Inte alls samma lust att festa längre. Satt med Thomas i fredags. Daniel -en ny kille på jobbet som jag var mentor åt- kom och höll oss sällskap ett tag. ^^ Bestämde att nästa helg ska vi göra något kuul! Roligt att lära känna nya människor. Han verkar vara så genomgod. Förra veckan var vi hemma hos Jesper och spelade Donkey Kong + bissmark. Mycket trevligt :)


I lördags satt jag med Christian på jobbet. Första gången på ett år typ ;p Han gör mig fortfarande så nervös, av någon anledning. Så fort han kommer nära mig på jobbet glömmer jag hur man gör. Sjukt att det fortfarande är så. Men när något väl blivit inpräntat är det svårt att dra bort det. Min hjärna är inställd på att jag blir värdelös inför vissa människor. Galet. Men vissa kan jag aldrig visa Mig för- oavsett hur lång tid det går.


Du bryter dig till och med igenom det falska lugnet. Likgiltighetsmuren raseras.
Blir som en käftsmäll av känslor o för mycket medvetande. Blodet rusar i full fart, och den kemiska självsäkerheten är som bortblåst då du andas i min nacke.



Igårkväll åkte jag hem till Christian. Var exakt ett år sedan vi köttade mitt knä. Tänkte fira det ;P Så otroligt mysigt. Går verkligen inte att beskriva det i ord för det går inte att jämföra med något annat jag varit med om. Livet stannar upp. Allt känns så långt borta, men närmre än vad man kan komma. Allt flyter på som en vacker melodi i magisk musik. Får aldrigaldrig nog. Så frustrerande. Såklart jag vet det är fel. Men... fyfan vad förbjuden frukt smakar gott!


Och vad spelar det egentligen för roll? Varför blir så många upprörda över det? Den enda som far illa är jag. Den enda jag borde ha konfliker med angående detta är migsjälv. Mitt liv- Mina dumma val.


Tydligen tycker jag det är värt det. Att må bra ett par timmar, och sen må som en sopsäck.

Kan inte förklara det. Men jag kan inte sluta. Jag gillar väl smärta.


Idag låg vi i sängen till tretiden. Kramade o pussade varje kroppsdel. Gick in till stan och mötte upp Magda. Vi gick och åt på mcdonalds. Sen gick jag o köpte godis på hemmakväll. Petra kom dit =) Surrade lite med henne innan jag gick vidare till Martin. <3 Vi såg ett par avsnitt av ProjectRunway. Vår serie ^^ Du, underbaraste. Finns ingen som får mig må så bra. Du är så otroligt vacker och unik. Finns verkligen ingen som Du. Är så lycklig & tacksam  äran att få vara en del av ditt liv.


Kom hem vid tolv. Nyss sett nya avsnittet av Family Guy. Var inte samma sak utan David ;o Vi har som tradition att se det varje måndag. Men nu är han i umeå. Saknar dig brooor. :,)












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards