Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

som musik

Av Malin Söderström - 19 oktober 2009 12:17

I torsdags så fyllde Daniel år. :) Gav han en liten Lois. Figur från FamilyGuy ^^ Sen åt vi födelsedagsPizza.

På kvällen packade jag ner mitt supernintendo och gick till Thomas. :) Vi klarade ut Yoshi Island och hade trevliga samtal. Blev helt förtjust i hans 'glasunderlägg', det var superMario gubbar. Tänkte stjäla en, men det skulle nog vara rätt uppenbart vem som var skyldig ;p


Vid halv ett kom Martin och gjorde oss sällskap. Då spelade vi Bissmark. Love it. Sen blev det en kycklingburgare på Statoil innan jag o Martin gick hem till honom. Surrade en stund sen tog jag taxi till Christian. Klockan 5 kom jag dit. Magiska timmen. Vi vaknar alltid klockan 5, samtidigt, av någon anledning. Så då var jag söt o väckte honom :p Tror inte det gjorde så mycket ;)


På fredagen vaknade jag och fick krama kudden istället , eftersom han gått på jobbet. Inte riiktigt lika mysigt. ;o Jag älskar morgonmys. Vill alltid starta dagen med massa närhet. Gick till jobbet för att äta lunch med snygg-Jim. Sen halta i regnet med C till stan. Jobbade kväll. Satt med David. Blir inte sååå seriöst då. Blir alldeles flummiga. Han var vänlig och viskade i mitt öra "Ska gå och skita ja" då jag hade en kund i luren. (Y)


På kvällen kom han och Sara till mig. =) Hon utbildar sig till sjukgymnast så vi pratade en massa om träning o så. Jag har ju inte tränat något alls typ, sen jag var 14. Är fan dags att sätta igång nu. Man är ju alldeles för lat och behandlar kroppen så illa.


Sen gick vi till en kompis till David, de spelade Gutiar Hero- metallica. Och jag o Sara hade välbehövliga samtal. =) Trevligt!


I lördagskväll gick jag, Carro & Thomas hem till Martin. :)  Även där blev det guitar hero. Jag sjung bara, tycker inte det andra är kul ;p Sen kom lite fler folk också. Blandannat Snygg-Jim och Daniel. Seen gick jag, Martin , Carro & Thomas in till stan. Åt på Subway först. Nog första gången jag fyllekäkar INNAN krogen. :p Gick in till svenssons sen för att låna toaletten. Vi stod först , och det bildades en kö bakom oss. Var ett tjejgäng inne på toaletten och tyckte det var en jättebra idé att stå där inne och PRATA i en halvtimme medan vi andra kunde stå utanför och vänta o hålla på att kissa på oss. Blev så jävla irriterad. Knackade på , och en dryg tjej öppnade och ville slåss med mig. ;p Sen kollade hon på mig och sa snällt "Fast du är ju så jävla benig." Är faktiskt första gången jag var nära att hamna i ett catfight :p Helt otroligt.. Jaja, sen gick vi till BK. Drack en massa olika goda drinkar, sen sa jag på skoj till bartendern "Skriv ditt nummer på kvittot, haha". "Okej. " så gjorde han det. ;p Yeah!


När det stängde gick jag hem. Pratade i telefon och det skavde i hjärtat. Grät ögonen uppsvällda, till sömns.


I går, söndag så låg jag hela dagen. Hjärtat slog dubbelslag och hade svårt att andas. Sån sjuk ångest. David kom och hämtade mig på kvällen. Du är en otrolig vän. Så glad jag har dig. Där blev det massa tröstätande. Pizza, mazarin och pepparkakor. Tack fina du, mådde mycket bättre efter.



Nu är jag på jobbet. Nyss ringt och beställt tid för Hepatit spruta, inför egypten. Ska ta den redan ikväll. Lite nervös, var flera år sedan jag fick en spruta sist :o


Efter det ska jag till David och se Family Guy. :D Läängtar.



 
 
kissiepojken

kissiepojken

19 oktober 2009 12:48

haha, family guy är bäst!

http://kissiepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards