Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Malin Söderström - 6 augusti 2009 09:03

Svar på den anonymes fråga; Jag skriver sällan nu för att jag har för mycket i huvet, att jag inte vet var jag ska börja när jag väl sätter mig ner och ska  skriva.


Det har hänt en del omtumlande saker senaste två veckorna. Längesen jag kände mig så förnedrad och chockad. Trodde jag var människokännare, men är nog för godtrogen för att ha en realistisk uppfattning när det gäller de jag tycker om.



Har bråkat med en av mina närmaste. Det där var droppen som dränkte mitt förtroende. Jag är en förlåtande person. Hade det "bara" varit detta du gjort som svikit mig, hade jag reagerat helt annorlunda. Men, du har skurit i vårt guldband så många gånger nu att det har brustit. Vad jag har älskat dig. -A Thin Line Between Love and Hate.

Saknar den du var. Personen som alltid fått mig att känna värme, ger mig rysningar av kyla.


Hoppas Du kommer tillbaka till dig själv.


--------------------------------------


Bröt ju kontakten med Christian förra söndagen. Ett par dagar efter det visade han ett otroligt moget beteende. Han gjorde först typiska tonårssaker, sen pratade han skit om mig på jobbet. Tack för det- Du gjorde detta så mycket lättare för mig.



David- Du är en fantastiskt bra vän. Har ställt upp så mycket på mig, o är så otroligt omtänksam. Du har verkligen hjälpt mig. :) Hoppas jag kan göra samma för dig.

--------------


Måndag: Jag, Magda, Johan och Anton skulle åka till Sidsjön o bada. Då kom det fram en tjej till oss på stan o frågade om vi kunde visa henne sundsvall. Just då verkade hon bara trevlig och social. Kan säga att vi ångrade oss ganska rejält när vi väl kommit till badplatsen. Hon måste ha tagit något, eftersom hon ramlade i diken, frågade vad vi hette var femte minut, och visade brösten. Anton och Magda turades om att slänga upp henne på axeln, då hon var för ledlös för att gå själv. ;p


Vid 20 tiden började jag o Magda att vandra hemåt. Gick lite vilse. Fick lifta sista biten med en raggarbil. :P Sen var vi resten av kvällen/natten hos Martin med han & Tim. Spelade WorldTour. :)



Hmm.. Vad har annars hänt? Lite smått o gott. Jag, Magda och Stoffe hade en liten maskerad hos mig i helgen. :P Ni är bäst, mina underbara syskon ;)


Är på jobbet nu.. Längtar såå mycket till imorgon. Då kommer MIN TOOVEE till mig. :D Hon stannar hela helgen. På lördag ska vi vara med massa underbaringar o förhoppningsvis grilla.. Sen blir det iallafall Drakbåtsfestivalen.



Igår efter jobbet slöade jag hela kvällen framför TV:n o datorn. Såg på Bachelorette , grät o fnittrade om vartannat. :p Jag måste ha världens mest svajiga humör. Var sur och grinig hela dagen på jobbet, sen blödig o överkänslig hemma på kvällen. Beslutångesten spökar konstant också.










Ovido - Quiz & Flashcards