Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Malin Söderström - 25 augusti 2009 16:32

Det handlar om rätt inställning. 

-Det blir vad man gör det till.

Av Malin Söderström - 25 augusti 2009 13:59

Har fått sämre tillgänglighet sen jag började äta lunch med David. ;P Först ska vi alltid diskutera var och vad vi ska äta, sen äter vi i snigelfart (+ lite för stora mängder). Igår blev det iallafall buffé på Vindeln. Mycket bra!


Nu är det fräscht i vårt hem. Började direkt igår efter jag kom hem efter jobbet att STOORstäda. Magda tvättade upp alla våra kläder, o jag dammtorkade överallt, dammsög och diskade. Fick nog en mindre hjärnskada; jag skulle torka av listerna under fönstret.. Måste ha varit i min egna lilla värld, för jag tänkte inte på att det var öppet.. Så jag ställde mig upp precis under det , så jag slog i huvet hårt som fan. Såg stjärnor. ;p

Fortfarande öm. :(


Blev soffmys med tända ljus, te, godis och nötter efter det :)


Är på jobbet nu..  Jag och David har nyss ätit tårta. Sen ska Tim vara snäll och köra mig & Magda till Willys. :) Wii!






Ovido - Quiz & Flashcards