Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Malin Söderström - 20 augusti 2009 10:54

Trodde man hade kommit upp till en sån pass vuxen ålder att man skulle få slippa såhär löjliga barnsliga diskussioner, men i och för sig så har jag ju alltid vetat att åldern är ingen mognadsgaranti. Vissa växer ju aldrig på sig.


You can't see the forest for the trees.
And you can't smell your own shit on your knees.


Det känns som att jag aldrig varit singel.  Alltid har man haft nån eller flera som man har fått gå på tå inför. Känt sig skyldig ifall man varit fri i friheten.


Verkar inte som att man kan skaffa nya vänner av det motsatta könet längre, utan att det ska bli missuppfattningar eller känslor som förstör.


sorgligt -.- Utmattande.


-----------------------


Sluta säg till mig att jag har för högra krav. Om man vet vart man vill, ska man sikta på det och inte nöja sig med att komma halva vägen.



I förrgår var jag hos goMartin- Ovanligt, hehe :) Trivsellandet. Vi surrade, spelade lite donkeykong, Land&Stad och drack Te. Jag åt norrländskt bröd; Kukkula limpa, som Martins mami hade bakat. ^^


Igår var jag bara hemma. Pratade med Tove ett par timmar i telen. :) Får alltid en knuff i rätt riktning. Vi känner varandra så bra, spräcker hål på våra förnekelsebubblor. Öppnar ögonen. Kom fram till så mycket igår. Nu vet jag vad jag måste göra; Och vad du borde göra...  Föralltid Bästvän.


Klockan ringde 4:45 i morse. Gick faktiskt bra att kliva upp. Var konstigt nog svinhungrig även fast jag åt kvällsfika vid tolv ;p Så vid femsnåret ställde jag mig o stekte ägg, och åt tre mackor. Trots det så var jag så hungrig på första kortrasten 8:30, så jag åt pyttipanna då. Och nu är jag hungrig igen. Vad har jag för fel? :s


Slutar 15 idag, sköönt! Sitter breve Fredrik. Han distraherar mig hela tiden. Skrämmer mig  o skriver massa snusk på msn.  Ha ha!


Är ledig helgen :D På lördag ska jag iallafall åka till ljungaverk. Ska planera en sak med Tove Linda och Camilla. <3



Ovido - Quiz & Flashcards