Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Malin Söderström - 27 augusti 2009 13:28

Drömde en vanligt återkommande dröm inatt. Om Han som jag älskat allra mest. Han från den tid som var den mest hemska, osäkra, ångestfyllda och SVAGaste. - Men samtidigt den mest spännande i mitt liv; Fjärilar, fullständig omättlighet, och så stark fysisk&Psykisk dragning.Magnetisk. Aldrig gråtit så mycket, eller haft så många blödande skärskår i hjärtat. Samtidigt som jag aldrig sprudlat så mycket. Hjärtformade pupiller. Aldrig har jag törstat, eller åtrått någon så starkt.


Jag tror man bara blir kär en gång. Öronbedövande hjärtslag.


Kommer nog aldrig, helt&hållet, att kommaöver det.

---------------------------------------------------------------

Det finns vissa själar som dansar runt med mina tankar konstant. Kittlar fram smilgropen... Eller suger musten ur mig.











Ovido - Quiz & Flashcards