Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Ett tag sen..

Av Malin Söderström - 26 maj 2008 12:12

Det var jätteroligt i London. Vi gjorde himla mycket saker. Var på 4 olika museum. Väldigt intressanta! Framförallt Naturhistoriska och Britishmuseum!


Vi har även varit på "The Lord Of The Rings" musikalen som var helt fantastisk. Sjukt vad häftigt det var att se! Blev alldeles förtrollad o imponerad av hela grejen. Som att se en fantasyfilm i LIVE. Skitbra specialeffekter också.. Det flöt på väldigt bra. Så, den får riktigt bra recensioner av mig dvs :)


Gick in i två stora kyrkor också.. Satt inne på Sankt Pauls katedral o var helt förstummad. Förstår inte hur dom kunde bygga såna vackra och storslagna ting förr. Dom hade ju inte direkt den tekniken o maskinerna som vi har idag! Ändå så gjordes de allra finaste sakerna på den tiden. Det som byggs och skapas nuförtiden känns bara så sterilt o trist.


Vi åkte även LondonEye. Min beskrivning: Ett gigantiskt "parisehjul".Man sitter i en stor glasboll o åker långt upp i luften så man ser ut över London. När vi åkte upp trodde jag att jag skulle svimma av svindel. Men, efter ett tag så släppte det, o då var det bara mysigt!


Vi har gjort massvis med mer saker också. Jag har fått mig många skratt på resan o lärt mig en heldel. Tack så mycket Mormor, för den underbara resan! Kan inte med ord beskriva min tacksamhet.


Annars då?


I fredags så var jag o johan på birsta o shoppa lite av varje. På kvällen var vi på en pub i Timrå. Jag, Johan o Anton åkte för att träffa deras morbror där. Hehe!


 Sen så igår var vi på bio. "Dumpad" hette den. Den var helt okej! Fick sig några skratt iaf :) Tycker verkligen om att gå på bio.. Det är en speciell känsla på nå vis. Hög mysfaktor :)


Sen har vi jävlats med ett tvspel några timmar i helgen också ;) Men, det är imponerande roligt!


Nästa vecka börjar jag jobba. Känns nervöst, men självklart ser jag framemot det. Ser framemot mitt nya liv!





 
 
Sofie

Sofie

26 maj 2008 13:31

Det verkar som att ni haft en underbar resa! Jag vill se bilder ;-)

Kram

http://www.sgradin.blogg.se

 
Ingen bild

~c

26 maj 2008 22:13

Du verkar gilla resor av samma anledning som mig: kulturvärde och storstäder!

Fast det att modern arkitektur är steril och trist håller jag verkligen inte med om, även om äldre har sin charm. Kolla exempelvis på Bølgen i Danmark http://www.contemporist.com/photos/bolgen_02.jpg

 
Helené

Helené

27 maj 2008 11:51

Va kul ni verkar ha haft de :) Underbart!

Lycka till på jobbet nästa vecka :D

http://www.missh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards