Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Tacksamhet

Av Malin Söderström - 27 maj 2008 11:49

Igår gjorde jag inte mycket. Tvättade, städade ihop lite, gick bort till skatteverket o skaffa en skattesedel, tittade på Tv o hade ett långt samtal med Tove i telefonen.


 Ju äldre jag blir desto mer så släpper jag det där "behovet" av att ha "många" vänner. Under åren har man blivit bedragen tusen gånger, litat på människor och sen blivit lurad. Jag har sållat bort/och blivit sållad bort, av väldigt många. Det har helt enkelt varit falska vänskaper som inte betydde något förutom för stunden. Det är tre stycken nära vänner jag har nu. Tre stycken jag berättar saker för, som jag litar på och som jag känner gynnar mig i mitt liv. Dom betyder något, dom är äkta.


Förut fick jag mer eller mindre panik om jag inte hade många att umgås med.


Nu tycker jag det bara är jobbigt att umgås med folk.


Jag nöjer mig med de jag har, och är väldigt nöjd att jag i huvudtaget har EN djup riktig vänskap som jag vet alltid kommer finnas kvar.

En människa som jag vet att jag kan berätta alla mina misstag o brister för, utan att hon vänder mig ryggen eller sviker mig.


 Man har gjort många misstag på vägen.. Tagit saker förgiven. Nuförtiden är jag väldigt noga med att göra det klart för personer var jag står o berätta hur mycket dom betyder för mig.


Tove Eriksson, Jag har alltid älskat dig och kommer alltid att göra!


Är även väldigt glad att jag för första gången i mitt liv har en pojkvän som också är min bästa vän. Jag är en av dom som aldrig varit VÄN med min kille förut. Johan, du är som en tjejkompis :) Ta det som något riktigt positivt ;) Kan verkligen säga allt till dig och det känns hur bra som helst.


Och medan jag sitter här o kastar tacksamhet o kärlek kan jag ju även en en gång säga att jag är så OERHÖRT lyckligt lottad som har en sån otroligt underbar familj som ALLTID ställer upp på mig in i det sista och som finns där för mig i vått o torrt.


 Karln åkte på jobbet för cirka en timme sen, o jag saknar honom redan.


Vet inte vad jag ska göra idag :S Men, detta är sista dagen jag är göralös. Imorrn ska jag på Introduktion på Eniro. Sen ska jag åka till Ljunga o umgås med min familj o Tove & Annelie. :)


Tjaooo! Ha en bra dag!







 
 
Ingen bild

~c

27 maj 2008 18:06

Ska du börja jobba på Eniro? Kan du tala med marknadsföringsavdelningen om att ta bort de irriterande jäkla tomtarna i deras reklam?

 
Karin

Karin

27 maj 2008 22:39

Fint att du vid ung ålder upsskattar de små små guldkornen i livet. Nämligen de vänner och familje relationer som faktiskt betyder allt. Utan dem är man ingenting.

http://Karinpersson

 
Ingen bild

Mamma

28 maj 2008 10:42

aaaaalltid, mammas skitunge;)

Love

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards