Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Malin Söderström - 10 juni 2008 20:01

Känns som att livet är alltför mycket på rutin.

 Hamnat i en sån period då man tänker en himla massa om precis allt. Känns som att det var en evighet sedan jag verkligen skrattade.


Jag längtar sjukt mycket till jag får lön, o håller tummarna att faktiskt pengarna ska göra mig ett litet snäpp gladare. (Precis som att pengar skulle radera "problem".)


Jag vill GÖRA nåt. Vill inte bara att sommaren ska svischa förbi och sen stiga in i höst-mörkret o depressionerna.


O jag luktar illa också.. O jag har gått upp för mycket i vikt för att trivas i min kropp.


Oj vad glädjefyllt inlägg detta blev!

Alla har vi våra dagar..



gbg

Av Malin Söderström - 10 juni 2008 17:40

Har kommit på en sak i dag på jobbet...


Göteborgare är nog de trevligaste i sverige! :)

av alla olika dialekter o typer av människor, så verkar iaf dom vara vänligast o mest "down to earth"! Hehe


Annars har jag inte så mkt att tillägga för stunden...

Tittar på Hells Kitchen! Tycker om alla matprogram jag! Oväntat va? ;P



Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards