Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Malin Söderström - 30 juni 2008 23:56

För en kvart sen fick jag det första riktiga skrattet på en vecka.


Jag och Ylva spelade guitar hero och singstar. Vi sjöng en gammal spice girls låt och då hände något inom mig.. Jag skrattade utan hejd. Nu känner jag mig tio kilo lättare och blev helt matt!



TACK Ylva :)

Av Malin Söderström - 30 juni 2008 20:13

Overklighetskänslor.


Kan man även kalla det förnekelse... Blockerar känslor och bygger upp en mur.

skjuter upp det... Orkar inte tackla det nu helt enkelt.


Tänker inte prata med vissa människor,

för jag vill helt enkelt inte veta.

Jag vet,

men vill inte få det bekräftat.

För hör jag det komma ut ur någon annans mun så blir det verkligt. Då kan jag inte längre snurra runt i min fantasivärld.




Ovido - Quiz & Flashcards