Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Malin Söderström - 29 juni 2008 23:33

Grymt glad att jag träffade er. Snacka om i rättan tid!


Kommer nog få många fler trevliga kvällar ihop!


Jobbade till halv tio idag. Den längsta dagen hittills. Kände mig som ett vrak bara och verkligen ingen ork till att sitta och vara hjälpsam..



Ska bli skönt att bli ledig på onsdag, så jag kan åka till ljunga och vara där två nätter iaf.


Jag vet att jag tjata. Men mamma, jag måste ännu en gång bara säga hur sjukligt tacksam jag är över allt du gör för mig. Det är inte alla som har en mamma som dom även är bästa vän med. Känns så otroligt tryggt och skönt att jag känner att jag kan prata med dig vad det än är.

 Kärlek till dig i stora mängder!




Av Malin Söderström - 29 juni 2008 14:38

fyfaaaaaaaaaan.


Då sprack den planen också.


Kan man inte bara ta en semester från livet ett tag?

Vad skönt det vore.



Ovido - Quiz & Flashcards