Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Malin Söderström - 2 juli 2008 17:16

Är i ljungaverk..

Har nyss komme hem från en promenad med Tove! Vi gick till fränsta.. Huur jobbigt som helst! Brukar vara skönt bara, men nu var det ju så varmt så man flöt ju bort nästan :) Men, det var skönt ändå.. Åt två glassar, sen gick vi till vagabondo och åt! Haha! Man är ett riktigt hälsofreak ;) Har ingen karaktär jag.. Försöker hålla mig nyttig, men det funkar bara i några timmar.


Tillexempel igår innan jag for till ljunga så tänkte jag äta sallad till middag bara för att för en gångsskull vara lite hälsosam. Men, så fort jag steg innanför dörrn hos mamsen så åt jag här ändå :P


Äh, det är inte direkt hela världen!


Igår när jag kom till ljunga så var jag först bort till hästarna med familjen.. Red lite på lillhästen också! Sen gick jag bort till Tove o satt där till halv ett inatt. Vi pratade som vanligt hejdlöst! Förstår inte, att efter alla dessa år av nära vänskap så har vi fortfarande lika mycket att prata om varje gång vi hörs av. Fantastiskt :) Och hon fick mig att bli på så mycket bättre humör.. Jag behövde bara en dos av Tove ;)


Imorrn blire jobb igen.. och fredag.. Men sen ska jag tillbaka hit igen ;) Borta bra, men hemma bäst!



Nu ska jag sätta mig i solen ett tag och ta vara på tiden. Inte direkt många dagar man sett sol i sommar. Tråkigt!


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards