Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Malin Söderström - 24 juli 2008 08:12

En vecka sen sist.. Sen dess har jag hunnit med en del! :)

Var ju i Ljunga från fredag till söndag.. Vi sov hos Annelie o Matin hela helgen. Gick på styran båda dagarna! Hände väl inte alltför mkt där, förutom att jag o Annelie stog ensam på hela dansgolvet i fredags o fylledansade. Och i lördags så satt jag med min Fader mest hela tiden. (Har inte haft någon kontakt med han på flera år.)


Det var kul!


Vi hade en trevlig o mysig helg. Gick ner allihopa o åt bakfyllemat på pizzerian i lördags... Tog en powernap när vi kom hem, sen gick vi bort till Tove :) Har alltid lika kul där! Vi dansade oss svettiga, surrade oss hesa och drack oss fulla! ;P


I söndags då vi kom hem till stan, så kände jag mig grymt hängig. Sen efter det är det mesta dimmigt i mitt minne. Jag har legat i sängen i tre dygn! Feberyr som satan. Utan röst, och snytit sönder näsan. Tömt den på sisodär 5 liter snor/dag. Har ändå haft mysigt, trots att jag inte fick mer än en timmes sömn i måndags. Och att jag var tvungen att springa på toaletten en gång i halvtimmen (Hade även nåt som liknar magsjuka.)


Men det var ändå, trots allt elände och min värsta natt någonsin, otroligt mysigt att bara ligga i sängen och myst en massa. Skrattat har jag gjort åt det mesta för att jag var så yr. Har ätit massa gotta. Gjort av med 4 påsar halstabletter. Blivit uppassad, det är ju det bästa ;)


-Tack Johan för dessa mysiga dagar!


Sitter på jobbet nu, och är fortfarande i samma dimma och känner mig egentligen inte redo att serva andra.



Ovido - Quiz & Flashcards