Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Malin Söderström - 18 juli 2008 16:32

JAG VILL SLUTA NUUUUUUU!


Less som f*n!

Av Malin Söderström - 18 juli 2008 13:38

mysig sommarbild :)

Av Malin Söderström - 18 juli 2008 11:58

Har en bra dag idag :)

Förutom att jag vaknade i morse och var förbannad. Färgade håret igår. Och jag som har sån "otrolig tur" med min kropp, fick naturligtvis en misslyckad färg. Detta år har jag försökt TVÅ gånger att få mitt hår brunt. Notera försökt. Första gången blev det grönt. Denna gång blev det ORANGET!!

Ska det vara så jävla svårt att få den "lättaste" hårfärgen? Är ju en sak om man ska färga blont.. Det är ju faktiskt en svår färg att få snyggt. Men BRUNT? Gaaaah!


Sådär, nu har jag avreagerat mig lite ;)


Ser jättemkt framemot helgen :) Jag o Johan tar bussen efter jag slutar jobbet. Ska dricka nån öl på bussen, och göra mig i ordning :P Kommer ju inte till ljunga förrns vid åtta! Ska hem till Annelie o Matin! =) Sen ska vi alla fyra till Fränstastyran ;D Hoppas det blir kul!


Ska bli så skönt att vara ledig två dagar också.


Skriver väl nå mer under helgen.. Kan även säga att detta inlägg tog mig 1 timme & 39 minuter att skriva ;P



Ovido - Quiz & Flashcards