Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Malin Söderström - 31 juli 2008 15:58

Tog mitt första dopp för iår för ett tag sen :) Gryyymt skönt var det! Skaplig ångest jag har för att jag inte varit något på stranden denna sommar.. O snart är den över! :/ Jag känner så mycket harmoni då jag sitter vid vattnet.. Verkligen försvinner i tankarna, och känner mig helt skönt matt efteråt. Finns inget ställe som får mig att känna sånt lugn och som jag trivs bättre på. Jag blir som en nyare, lättare människa.


Vad har annars hänt denna vecka? I måndags så kom min underbara familj till sundsvall för att hjälpa mig handla på ikea :) Köpte soffbord, tvrumsbord, en stor underbar tavla,matta, dammsugare o lite annat smått o gott! Var skitkul att kunna gå o handla en massa :D Dom kommer även tillbaka imorgon o hjälper o flytta. Tack underbara ni för all er hjälp!

 Även Tove kommer imorrn o Mommo :D Längtar!


Jobbade ju förra helgen, och hela veckan förutom i måndags.. Så ska bli grymt skönt att vara ledig lördag söndag :) Kan man hålla på och dona i lägenheten =)


Var utan min telefon häromdagen i 1 dygn. När jag fick tillbaka telefonen kunde man tro att jag inte haft den på 1 vecka! mamma blev till o med så orolig att hon ringde på jobbet o frågade ifall jag var där :P Söta människa haha :)


Nu har jag rast, har suttit o skrivit ett ord åt gången :P Tog väl en timme ungefär.. Pust ;)






Ovido - Quiz & Flashcards