Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Malin Söderström - 4 juli 2008 15:25

Vissa bor i ens skalle konstant..


Kom igen nu, flytta ut ur hjärnan och byt namn!




Av Malin Söderström - 4 juli 2008 10:32

Ps. det är ganska knepigt att besökstatistiken ökar så fort det händer något negativt i ens liv..


 Är det bara en slump, eller är folk så dom gottar sig på ens elände?


Vet inte, men jag ska inte klaga ;)

En tanke bara..

GF?

Av Malin Söderström - 4 juli 2008 10:30

tack för kommentarerna :)


Var ett tag sen man såg dig här, Mr_Mister hehe :P

 Du har fortfarande inte berättat vem du är? :)


Sitter på jobbet.. har en kvarts rast.. Sen när jag slutar ska jag gå in till stan o sen ta bussen emot Ljungaveeeerk! Tror jag blir lugn i helgen.. Om inte, så åker jag till gatufesten på lördag...


 Får se hur jag känner!



Ovido - Quiz & Flashcards