Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

For Real

Av Malin Söderström - 11 augusti 2009 02:19

Haft ett glädjerus hela helgen. Tove har förmågan att trolla bort all ångest som annars pulserar. Kickar av nostalgi och dagdrömmar.


I fredags  efter jobbet mötte jag upp henne på stan. Påminde lite om amerikansk ungdomsfilm. Flamsade runt,  provade kläder för skojs skull, skrattade då det satt osmickrande. Köpte strumpbyxor och en klänning. Sen gick vi till BiteLine och åt tacobuffé. Åt konstant i en timme, drack en öl och pratade om framtidsplaner.


Gick hem till mig, satt o pratade oavbrutet till klockan 1. Då tänkte vi kolla läget på stan.. Vi gick bara in på Svenssons, köpte en öl. Fanns ingen plats att sitta, så jag kom på den smarta idén att vi skulle smuggla med oss drickat ut. När vi kommit en bit var jag glad att vi klarade det, så jag spratt till- Och hela ölen var över asfalten. ;p


Sen gick vi på subway o köpte en varsin macka för att äta hos mig.


I lördags  gick vi återigen på stan, köpte lite småplock..Tove ville in på Myrorna, o där hittade hon två Turtlesmuggar. "Malin! Vi bara MÅSTE ha dom här som partymuggar!" SötasteDu. Sen blev det lunch på BK. Satt på uteserveringen, lyxade även då till det med en öl. :) Efter det gick vi hem till mig igen, drog på oss våra nya outfits o sjung Singstar.


Mötte upp Martin, Joel o Li för att gå till Tim. Jag drack för många muggar turtles, så Martin var snäll o gick med mig hem till han så jag fick sova. ;o Klockan 4:30 ringde Tove. Då gick jag hem till henne istället. Stoffe kom också.


Så länge du inte är ärlig emot mig, kan du heller inte begära något av mig. 


I söndags  då vi vaknat, gick jag o Tove till mcdonalds för frukost. Jag smällde i mig två hamburgare o en milkshake. Sen hem o kramaades innan vi åkte med Jonny o Fisken emot ljungaverk. Väl där, gick jag Tove o Linda till shish och ååååt. Sen gick jag hem till Mami. Åt sammanlagt 5 portioner stuvade makaroner & korv, och degade framför TV:n. Jag o mamsen låg o pratade till 3, hon berättade om hennes ungdomsbus. Skrattade gott! :)


Idag måndag,  tog jag bussen till stan.. Jobbade, satt med lovely David. Han bjöd mig på middag, vi åt på Vinkeln. Kom hem vid tio.. Låg som en död säl i soffan, till Tove Linda o Camilla hämtade upp mig för att åka på MAX. :D Linda fyller 20 idag. Grattis sis.

------------------------


På torsdag ska jag o Martin se Broder Daniel Forever. ^^

Lär bli vi, och massa indie/emo kids. ;D


-------------------------

Tror det är dags att sänka garden. Jag vill inte vara ensam längre. Jag vill dela mina känslor och känna ömsesidighet. Dela tankar o funderingar, framför allt drömmar.Jag vill Älska.


Jag behöver någon med glimten i ögat och stor aptit på livet. Nån som ger mig inspiration och pushar mig. En person som utstrålar,  smittar av sin Positiva energi. Absolut ingen som sänker , eller begränsar mig.


Jag vill se världen. Jag vill sluka den.


Så mycket att göra, så lite tid.


-Gonna take some time to do the things we never had.

 

 





 
 
Ingen bild

Mamma

11 augusti 2009 17:33

Jaaa, det var väl trevligt att jag delade med mej lite av mina ungdomliga "hemlisar"? Haha ;P Det kanske kommer flera, om du har tur! ;P Love you..puss

 
saom

saom

11 augusti 2009 20:48

Härlig bild!

http://saom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards